Nuo krizės valdymo iki ilgalaikės gerovės strategijos: kaip „Ataccama“ sprendė darbuotojų psichinės sveikatos klausimus kartu su „Hedepy“

Dalytis straipsniu
Įmonės pavadinimas
Ataccama
Įmonės dydis
Vidutinio dydžio įmonė, turinti 250 darbuotojų Čekijoje
Industrija
it

2021 m. balandžio mėn. „Ataccama“ nusprendė įdiegti naudų paketą, orientuotą į psichikos sveikatą – tai buvo reakcija į sudėtingą Covid-19 pandemijos laikotarpį. Tikslas buvo palaikyti darbuotojus sunkiuose gyvenimo etapuose ir suteikti jiems reikiamą psichologinę pagalbą. Tuo pat metu įmonė siekė neatsilikti nuo IT sektoriaus tendencijų, kur psichikos sveikatos priežiūra tapo vis svarbesne konkurencingumo išlaikymo dalimi.


Kaip viskas prasidėjo

Pagrindinis impulsas šiai naudai atsirasti buvo sudėtingas Covid-19 pandemijos laikotarpis, kuris stipriai paveikė darbuotojų emocinę gerovę. Žmonės susidūrė su įvairiomis gyvenimo situacijomis – nuo darbo iš namų su vaikais iki izoliacijos tiems, kurie gyveno vieni. Psichinė sveikata tapo vis svarbesniu prioritetu, todėl atsirado poreikis suteikti darbuotojams įrankį, padedantį tvarkytis su asmeniniais iššūkiais.

Stiprus veiksnys buvo ir ilgalaikis psichologinės pagalbos poreikio pripažinimas IT sektoriuje, kuriame ši tema įgavo vis daugiau reikšmės. Pandemija tik paspartino šį procesą ir sukūrė skubų poreikį veiksmingiems sprendimams.

Nauda dar labiau sustiprėjo 2022 m. vasarį, kai prasidėjo karas Ukrainoje. Atsižvelgiant į įmonės tarptautiškumą, geopolitinė situacija stipriai paveikė komandas. Vadovybė, įskaitant generalinį direktorių, ėmėsi aktyvaus vaidmens ir skatino naudotis paslauga, suteikdama darbuotojams neribotą prieigą prie terapijos. Tai parodė įmonės įsipareigojimą palaikyti savo žmones sunkiais laikais – ne tik reaguojant į vidinius sunkumus.

Kodėl pasirinkome Hedepy

Hedepy tapo idealiu sprendimu „Ataccama“ įmonei dėl kelių priežasčių. Vienas pagrindinių veiksnių buvo tai, kad platforma veikia internetu – tai leido darbuotojams naudotis terapija pandemijos metu, kai didžioji dalis veiklų taip pat persikėlė į virtualią erdvę. Nors iš pradžių kilo abejonių dėl internetinės terapijos veiksmingumo, praktika parodė, kad tai itin efektyvi pagalbos forma.

Didelis individualizavimo lygis buvo įvardintas kaip viena stipriausių Hedepy savybių. Naudotojai gali pasirinkti terapeutą pagal trumpą klausimyną ir išbandyti kelis specialistus, kol randa tinkamiausią. Tai didelis privalumas, lyginant su tradicine terapija gyvai, kur terapeuto keitimas dažnai būna sudėtingesnis. Naudos administratoriaus požiūriu, „Ataccama“ taip pat vertina Hedepy draugišką požiūrį ir puikią komunikaciją.

Įmonės kultūros požiūriu, Hedepy puikiai dera su pagrindinėmis „Ataccama“ vertybėmis, ypač atvirumu ir rūpesčiu. Ši nauda atspindi įmonės įsipareigojimą rūpintis darbuotojais ir teikti jiems palaikymą. Ji taip pat dera su iššūkių kupinų pramogų verte, pabrėžiančia, kad gyvenimas – ne vien darbas, o sveika pusiausvyra tarp darbo ir asmeninio gyvenimo yra būtina. Terapija padeda darbuotojams išlaikyti gerą savijautą ir mėgautis savo veikla.

Įtaka

Kalbėjimo apie psichikos sveikatą atvėrimas „Ataccama“ įmonėje tapo vienu svarbiausių žingsnių. Vadovybė, bei žmonių ir kultūros komanda greitai reagavo į 2021 m. iššūkius, o šios naudos įdiegimas tapo neatsiejama įmonės kultūros dalimi.

„Ataccama“ ilgalaikėje perspektyvoje deda didelį dėmesį gerovei ir darbo bei asmeninio gyvenimo balansui, siekdama, kad darbuotojai išliktų patenkinti, motyvuoti ir energingi. Bendradarbiavimas su Hedepy pakėlė psichikos sveikatos priežiūrą į naują lygį ir padarė ją nuolatine įmonės strategijos dalimi. Įmonė aktyviai skatina šią temą – organizuoja internetinius seminarus su išoriniais pranešėjais ir skiria jai atskirus mėnesius metuose.

Nors Hedepy paslauga yra anoniminė, akivaizdu, kad ši nauda turėjo reikšmingą teigiamą poveikį darbuotojų asmeniniam ir profesiniam gyvenimui. „Ataccama“ ilgalaikis įsipareigojimas psichikos sveikatai nėra pagrįstas vien skaičiais – įmonė tiki, kad net keliems žmonėms suteikta pagalba gali būti nepaprastai reikšminga, kartais net labiau nei plačiai taikomos naudos. Šis proaktyvus požiūris į emocinę gerovę parodo, kaip krizinis sprendimas gali tapti stipria ir tvaria įmonės kultūros dalimi.

Atsiliepimas

“Bendradarbiavimas su „Hedepy“ buvo puikus, ir tikrai rekomenduočiau šią naudą kiekvienai įmonei. Didelis privalumas yra prieiga internetu bei personalizavimo galimybė – darbuotojai gali pasirinkti terapeutą, kuris labiausiai atitinka jų poreikius, ir susitarti dėl jiems tinkamo laiko. Darbuotojų emocinė gerovė yra itin svarbi ir turėtų užimti reikšmingą vietą kiekvienos įmonės naudų pakete.”


© Hedepy s.r.o.

Jei jūsų psichikos sveikatos būklė kelia grėsmę jums arba aplinkiniams, nedelsdami kreipkitės į skubios pagalbos liniją (tel. 116 123).
Mūsų psichoterapeutai ar „Hedepy“ neatsako už jūsų sveikatos būklę.

VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal