
Sparčiai besikeičiančiame skaitmeninių ir kūrybinių industrijų pasaulyje darbuotojų gerovė reiškia kur kas daugiau nei sporto klubo narystę ar šviežius vaisius biure. Įmonei i"nStreamly", sukurtai inovacijų ir bendradarbiavimo pagrindu, tapo aišku, kad tikras rūpestis darbuotojais turi apimti ir psichinę sveikatą – taip pat rimtai, kaip profesinį tobulėjimą. Suprasdama, kad stresas, nerimas ir perdegimas gali paveikti tiek asmeninį produktyvumą, tiek komandų kultūrą, "inStreamly" pradėjo bendradarbiauti su "Hedepy for Business" (anksčiau žinomu kaip HearMe). Siūlydama neribotas ir visiškai anonimiškas terapijos sesijas, "inStreamly" savo komandai pasiuntė stiprią žinutę: „kartais nebūti gerai – yra normalu.“
Kaip ir daugelis įmonių sparčiai besikeičiančiose industrijose, "inStreamly" suprato, kad tradicinės gerovės iniciatyvos – vaisiai biure, sporto programos ar sveikatos draudimas – nebepakanka norint spręsti gilesnes darbuotojų emocinės sveikatos problemas. Psichinė sveikata tapo vis aktualesnė tema darbo rinkoje, o ypač jaunosios kartos darbuotojai ėmė tikėtis iš darbdavių tikro, prasmingo palaikymo.
Tyrimai tik dar labiau pabrėžė šį poreikį: 81 % Z kartos ir 68 % tūkstantmečio kartos darbuotojų pranešė, kad yra palikę darbą dėl psichikos sveikatos priežasčių. Tuo pat metu tarp vadovų ir darbuotojų požiūrių išliko didelis skirtumas – 96 % vadovų manė, kad teikia pakankamą emocinį palaikymą, tačiau taip manė tik 69 % darbuotojų.
"inStreamly" vadovybė suprato, kad reikia žengti toliau. Pripažindami, kad stresas, nerimas ar depresija gali paveikti bet kurį žmogų – tiek asmeniškai, tiek profesinėje srityje – jie nusprendė pasiūlyti visiems darbuotojams profesionalią psichologinę pagalbą per "Hedepy for Business" (anksčiau žinomą kaip HearMe).
"Hedepy for Business" (buvęs HearMe) pasirodė esąs idealus sprendimas "inStreamly", nes sprendė du esminius aspektus – prieinamumą ir pasitikėjimą:
Neribota prieiga – darbuotojai gali rezervuoti tiek terapijos sesijų, kiek jiems reikia, be apribojimų.
Visiškas anonimiškumas – visos sesijos yra griežtai konfidencialios, todėl žmonės gali ieškoti pagalbos be baimės dėl stigmos.
Paprastas naudojimas – sesijų rezervavimas internetu yra greitas ir lengvas, todėl tai puikiai tinka nuotoliniu būdu dirbančiai komandai.
Holistinis požiūris – darbuotojai gali naudotis "Hedepy for Business" tiek dėl asmeninių, tiek dėl su darbu susijusių klausimų, suprantant, kad abu aspektai daro įtaką bendrai savijautai ir rezultatams.
Pasirinkusi "Hedepy for Business", "inStreamly" ne tik suteikė prieigą prie profesionalios pagalbos, bet ir sustiprino savo kultūrą – paremtą atvirumu, kūrybiškumu ir rūpesčiu žmonėmis.
"Hedepy for Business" (buvusio HearMe) įdiegimas turėjo reikšmingą poveikį "inStreamly" organizacijai:
"Mūsų darbuotojų laimė ir emocinė gerovė yra esminė mūsų verslo dalis. Hedepy for Business puikiai papildė mūsų esamas programas, suteikdama komandai neribotą ir konfidencialią prieigą prie profesionalių terapeutų bet kuriuo metu. Mums svarbu aiškiai pasakyti: kartais nebūti gerai – yra normalu.." – inStreamly Vadovų Komanda
Jei jūsų psichikos sveikatos būklė kelia grėsmę jums arba aplinkiniams, nedelsdami kreipkitės į skubios pagalbos liniją (tel. 116 123).
Mūsų psichoterapeutai ar „Hedepy“ neatsako už jūsų sveikatos būklę.