SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA S TERAPEVTI

Velja od 1. decembra 2023

  Bendrosios „Hedepy“ platformos sąlygos 

 

1. Kas mes esame, koks „Hedepy“ platformos ir šių sąlygų ir nuostatų tikslas

„Hedepy s.r.o.“ registruota buveinė yra adresu V tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6, Čekijos Respublika, įmonės kodas: 092 06 281, įmonė yea įtraukta į Prahos miesto teismo komercinį registrą, bylos Nr. C 332559 (toliau – „Operatorius“ arba „mes“), yra interneto platformos, esančios adresu www.hedepy.cz ir mobiliąją programėlę „Hedepy“ (toliau kartu – „Platforma“)., operatorė.  

Platformoje yra 

  • informacija plačiajai visuomenei, daugiausia dėmesio skiriant psichoterapijai ir konsultavimui; 
  • platorma skirta teikti konsultacijas internetu, ypač terapijos ir patyrusių terapeutų koučingo srityje, joje patyrę terapeutai (toliau – „Terapeutas“).

Naudodamiesi Platforma teikiame paslaugas pagal paslaugų teikimo ir naudojimosi Platforma sutartį (toliau – Sutartis), kurią visų pirma sudaro prieigos prie Platformos suteikimas, galimybė sukurti Paskyrą, Paskyros valdymas, galimybė naudotis Platforma ir kitomis šiose Taisyklėse ir sąlygose aprašytomis paslaugomis (toliau – Paslaugos)

Šios verslo sąlygos ir nuostatos (toliau – Sąlygos ir nuostatos) taikomos Sutarčiai, kurią mes, kaip Platformos operatorius, sudarome su bet kuriuo Platformos naudotoju, kuris per Platformą užsako atskirus seansus ir juose dalyvauja (toliau – Klientas arba Jūs) (Klientas ir Operatorius toliau kartu vadinami sutarties šalimis). Šios Taisyklės ir sąlygos reglamentuoja mūsų tarpusavio teises ir pareigas, kylančias dėl Sutarties arba pagal Sutartį. Šios Taisyklės ir sąlygos yra neatskiriama Sutarties dalis. Mes taip pat galime derėtis dėl Sutarties kitomis sąlygomis, nei nustatyta šiose Sąlygose ir sąlygose, ir tokiu atveju pirmenybė teikiama Sutartyje išdėstytoms nuostatoms. 

Jei norite naudotis Platforma ir užsisakyti Sesiją, būtina sutikti su šiomis Taisyklėmis ir sąlygomis, susipažinti su Privatumo politika ir sudaryti su mumis Sutartį.    

Sutartį ir Sąlygas reglamentuoja Čekijos teisė pagal Įstatymą Nr. 89/2012 Coll., Civilinis kodeksas su pakeitimais. Jei Sutartimi (įskaitant Sąlygas) nustatyti santykiai turi tarptautinį (užsienio) elementą, susitariama, kad tokiems santykiams taikoma Čekijos teisė. Tačiau ši nuostata neturi įtakos taikomoms vartotojų teisėms. 

Bet kuriuo metu galime vienašališkai pakeisti ar papildyti Sąlygų formuluotę. Nauja Sąlygų formuluotė įsigalioja penkioliktą dieną nuo jos paskelbimo Platformoje. Apie tokį pakeitimą jus informuosime informaciniu el. paštu, Platformoje arba kai prisijungsite prie savo Kliento paskyros. Jei nesutinkate su nauja Sąlygų redakcija, galite nedelsdami nutraukti Sutartį elektroniniu paštu. Tai nepažeidžia teisių ir pareigų, atsirandančių ankstesnio Sąlygų teksto galiojimo laikotarpiu. Tokiu atveju Sutartis bus nutraukta dieną prieš įsigaliojant pakeitimui, apie kurį pranešta. Jei nepasinaudosite teise nutraukti Sutartį, bus laikoma, kad su nauja Sąlygų redakcija sutinkate. 

Jei norite su mumis susisiekti, galite tai padaryti toliau nurodytais kontaktiniais duomenimis: 

Hedepy s.r.o. 

V Tišině 474/3 

160 00 Praha 6 

  1. paštas: pagalba@hedepy.lt
  2. telefonas: +37065558380

Atsakysime jums kuo greičiau. 

 

2. Kam skirta platforma

Ši platforma skirta plačiajai visuomenei, kad ji geriau supažindintų su psichoterapija ir psichikos sveikata. Be to, per Platformą galima susitarti dėl susitikimo („sesijos“) su terapijos, koučingo ar konsultavimo srities konsultantu („terapeutu“).  

 

3. Ar teikiame sveikatos priežiūros paslaugas

Mes neteikiame sveikatos priežiūros paslaugų. Sveikatos paslaugos, kaip apibrėžta Sveikatos paslaugų įstatyme Nr. 372/2011 dėl sveikatos paslaugų, per platformą neteikiamos ir tarpininkavimo paslaugos neteikiamos. Tarpininkavimas ar sveikatos paslaugų teikimas nėra nei Operatoriaus, nei Terapeutų, nei Platformos ketinimas ar tikslas. 

Užsisakydami seansą, su terapeutu bendraujate savanoriškai ir savo noru. Jūs pripažįstate, kad šis kontaktas ir bendravimas seanso metu nėra sveikatos priežiūros dalis ir Terapeutas neprisiima atsakomybės už jūsų sveikatą.  

Jei seanso metu gausite terapeuto rekomendaciją kreiptis profesionalios pagalbos, privalote apsvarstyti šias rekomendacijas ir atsižvelgti į jas, kai imsitės tolesnių veiksmų. Nei Operatorius, nei Terapeutas neprisiima jokios atsakomybės už jūsų veiksmus prieš seansą, jo metu ar po jo. Jūs visada esate atsakingi už visus savo sprendimus ir veiksmus. 

 

4. Kaip sudaryti sutartį ir kodėl reikia sukurti paskyrą

Sutartį sudarysime kartu užregistruodami jūsų naudotojo paskyrą Platformoje (toliau – Paskyra), kai Sutartis bus sudaryta ir įsigalios gavus Paskyros registracijos patvirtinimą, kurį atsiųsime jums el. pašto adresu, kurį nurodėte registracijos metu. 

Jūs sutinkate, kad mes neprivalome sudaryti Sutarties (galime atsisakyti registruoti Paskyrą) savo nuožiūra, ypač su asmenimis, kurie anksčiau pažeidė Sutartį (įskaitant Taisykles ir sąlygas) arba veikė pažeisdami visuotinai privalomus teisės aktus.  

Sutikdami su Taisyklėmis ir sąlygomis ir patvirtindami, kad perskaitėte Privatumo politiką, išreiškiate savo sutikimą sudaryti Sutartį, pagal kurią leisime jums naudotis Platforma ir naudotis mūsų Paslaugomis. Todėl naudojimasis Platforma siekiant užsisakyti seansą galimas tik užregistravus Paskyrą, per kurią galėsite lankytis terapeutų profiliuose (toliau – Terapeuto profilis), rezervuoti atskiras seansų datas ir naudotis kitomis mūsų Paslaugomis. 

Sutikdami su Taisyklėmis ir sąlygomis patvirtinate, kad nesate nepilnametis ir turite visišką teisinį veiksnumą sudaryti Sutartį. Jei esate nepilnametis arba neturite visiško veiksnumo Sutarčiai sudaryti, Sutarčiai sudaryti ir sesijoms lankyti reikalingas jūsų teisėto globėjo sutikimas. Bet kuriuo metu galime paprašyti jūsų įrodyti, kad esate pilnametis, turite visišką veiksnumą arba kad jūsų teisėtas globėjas išreiškė sutikimą su Sutarties sudarymu. Jei to neįrodysite, galime išjungti jūsų Paskyrą ir nutraukti Sutartį. Jei sesijos metu neįrodysite savo visiško veiksnumo, sesija gali būti nedelsiant nutraukta, o sesijos kaina negrąžinama.

 

5. Kaip užsiregistruoti platformoje ir susikurti paskyrą

Paskyra registruojama Platformoje, kurioje užpildysite reikiamą informaciją, patvirtinsite, kad susipažinote su Sąlygomis ir privatumo politika, ir taip sutiksite sudaryti Sutartį.  

Registruodami Paskyrą privalote nurodyti tik savo el. pašto adresą ir slaptažodį, ši informacija bus naudojama prisijungimui prie Paskyros, per kurią galima užsisakyti Sesijas ir prie jų prisijungti. Kiti duomenys, kuriuos galima pateikti registracijos metu, yra neprivalomi, tačiau jei juos pildote, privalote pateikti teisingą informaciją, o jei naudojimo metu ją pakeičiate, privalote nedelsdami pranešti mums apie pasikeitimus.  

Mes nesame atsakingi už bet kokią žalą, kurią galite patirti pateikę klaidingą ar neteisingą informaciją registruodamiesi Platformoje. Mes netikriname jūsų pateiktų duomenų tikslumo ir teisingumo. 

Norėdami susikurti Paskyrą, naudotis Paslaugomis ir prisijungti prie Sesijos, turite būti vyresni nei 18 metų; šiuo atveju ją galite susikurti be teisinio atstovo sutikimo. Jei esate jaunesnis nei 18 metų, pareiškiate, kad turite savo teisėto atstovo sutikimą arba esate pakankamai intelektualiai subrendę, kad galėtumėte patys apsvarstyti visas su Sutartimi ir Paslaugų teikimu susijusias rizikas ir sąlygas. Jei dvejojate, visada turėtumėte pasikonsultuoti su savo teisėtu atstovu ir paprašyti jo sutikimo. 

Jūs patys atsakote už registracijos metu suteikto prisijungimo vardo, slaptažodžio ir (arba) kitų prisijungimo kodų naudojimą. Mes neatsakome už žalą, patirtą trečiajai šaliai atskleidus, pavogus ar netinkamai panaudojus jūsų prisijungimo duomenis, o tokiu atveju jūs privalote nedelsdami pakeisti prisijungimo duomenis ir nedelsdami mums apie tai pranešti. Savo Paskyros prisijungimo duomenų nesidalykite ir niekam neatskleiskite. Kiekvienas Klientas gali turėti tik vieną Paskyrą Platformoje ir neturi teisės leisti ja naudotis trečiosioms šalims.  

Jei Platformoje turite daugiau nei vieną aktyvią Paskyrą, privalote mus informuoti apie tokią situaciją, kad galėtume susieti šias Paskyras ir sekti Sesijas. Vieną iš Paskyrų po to, kai ji bus suporuota su kita, abipusiu susitarimu ištrinsime.

Turite teisę bet kuriuo metu paprašyti mūsų panaikinti jūsų Paskyrą. Jūsų prašymą įvykdysime per 10 darbo dienų nuo jo gavimo dienos. Prašymą atšaukti Paskyrą siųskite mums raštu mūsų registruotos buveinės adresu arba elektroniniu paštu pagalba@hedepy.lt. daugiau informacijos rasite šių Taisyklių 17 straipsnyje.  

Pripažįstate, kad turime teisę savo nuožiūra laikinai arba visiškai uždrausti naudotis Paskyra ir užblokuoti jūsų Paskyrą, kad galėtumėte rezervuoti seansus, ypač jei pažeidžiate savo įsipareigojimus pagal Sutartį (įskaitant Taisykles ir sąlygas) arba, naudodamiesi Platforma, pažeidžiate visuotinai privalomus teisės aktus, priklausomai nuo tokio pažeidimo sunkumo, arba jei nuolat atšaukiate ir perplanuojate seansus be jokios konkrečios ir svarios priežasties.

 

6. Koks yra mūsų Paslaugų turinys

Remdamiesi Sutartimi, įsipareigojame teikti jums Paslaugas tiek, kiek tai leidžia atitinkamos Paskyros funkcijos, todėl leisime jums naudotis Platforma, kad galėtumėte organizuoti seansus su pasirinktu Terapeutu, tvarkyti savo Paskyrą ir, jei reikia, naudotis kitomis paslaugomis, kurias Platforma suteikia jums galimybę teikti per Paskyrą.  

Pripažįstate, kad mes nesame konsultacinių paslaugų teikėjai. Seansus teikia terapeutai, su kuriais sudarote specialią konsultavimo paslaugų teikimo sutartį (toliau – sutartis su terapeutu). Sutartį su Terapeutu reglamentuoja šių Taisyklių 9 straipsnyje nustatytos sąlygos. 

Sutinkate, kad Sesijos užsakymas per Platformą nesukuria jokių sutartinių santykių tarp mūsų ir jūsų. Visi sutartiniai santykiai, atsirandantys dėl seanso užsakymo, nustatomi tarp atitinkamo Terapeuto ir jūsų.  

Jei pažeidžiate šių Sąlygų įsipareigojimus mums arba Terapeutui, tyčia ar ne, esate atsakingas už padarytą žalą ir įsipareigojate atlyginti mums visas išlaidas, kurias turėjome patirti šalindami žalą, atsiradusią dėl jūsų pažeidžiančio elgesio. 

Atkreipkite dėmesį, kad Platformos turinys, įskaitant terapeutų profilius, yra tik informacinio pobūdžio ir nereiškia, kad aprašyti ar pavaizduoti produktai, paslaugos, procedūros, gydymo būdai, gamintojai, paslaugų teikėjai, prekių ženklai ar idėjos kurios reklamuojamos yra užtikrinančios. 

Sutinkate, kad Platforma arba Paskyra nebūtinai gali būti prieinama visą parą, ypač atsižvelgiant į būtiną mūsų techninės ir programinės įrangos arba trečiųjų šalių, kurios mums teikia Platformos ar kitų susijusių paslaugų paslaugas, techninės ir programinės įrangos techninę priežiūrą, dėl force majeure, trečiųjų šalių veiksmų, elektros energijos ar ryšio sutrikimų. Apie bet kokius Platformos veiklos sutrikimus, jei įmanoma, jums bus pranešta per Platformą arba jūsų Paskyrą. 

 

7. Kaip užsisakyti seansą ir kaip jis vyksta

Platformoje galite užsisakyti seanso laiką ir datą pas pasirinktos specializacijos terapeutą per jo profilį, kuriame atskiri terapeutai rašo laisvas seansų datas. 

Užsisakysite seansą naudodamiesi konkretaus terapeuto profilyje pateiktu pasiūlymu. Užsakymo formoje užpildysite reikiamus duomenis ir, jei reikia, užduoties specifikacijas. Pateikdami užsakymą Terapeuto profilyje, duosite sutikimą sudaryti Sutartį su Terapeutu.            

Tada sumokėsite už seansą Terapeuto profilyje nurodytą sumą. Daugiau informacijos apie tai, kaip galite sumokėti kainą, rasite šių Sąlygų 10 straipsnyje. 

Sumokėjus sesijos kainą, užsakymo patvirtinimas bus išsiųstas el. paštu. Patvirtindamas užsakymą, Terapeutas įsipareigoja suteikti jums seansą, o tarp jūsų ir Terapeuto sudaroma Sutartis su Terapeutu. 

Iš karto po to, kai užsisakysite seansą konkrečiu laiku ir dieną su konkrečiu terapeutu ir sumokėsite už seansą, el. paštu atsiųsime jums patvirtinimą apie seanso datą, taip pat prieš seanso datą atsiųsime nuorodą, per kurią galėsite susisiekti su terapeutu.

Pati sesija vyksta internetu per „Twilio Inc“ programą, kurią galima pasiekti tiesiogiai iš Platformos. Pagal savo pageidavimus galite pasirinkti, ar Sesija vyks tik teksto, garso ar garso ir vaizdo forma. 

Sesijos trukmė nurodoma prie kiekvieno konsultacijos pasiūlymo.  Seansus galima užsisakyti ne vėliau kaip prieš 24 valandas. Sesijos metu Klientas ir Terapeutas gali susitarti dėl sekančių sesijų skaičiaus ir jų reguliarumo, jei šis susitarimas vėliau gali būti įgyvendintas užsakant sekančias sesijas iš Sąskaitos šiose Taisyklėse aprašyta tvarka. 

Terapeutas laukia prisijungęs prie konsultacijos vaizdo skambučio 20 minučių nuo konsultacijos pradžios. Jei vėluojate prisijungti, Konsultacijos laikas nebus pratęstas dėl vėlavimo laiko. Jei per 20 minučių iš viso neprisiregistruosite į Konsultacijos vaizdo skambutį, Terapeutas Jus išregistruos iš vaizdo skambučio ir Konsultacija bus laikoma užsakyta, todėl mes nekompensuosime tokios Konsultacijos kainos.

Jei nesate patenkintas pirmąja sesija ir mokėjimą atlikote tiesiogiai (ne pagal šių Taisyklių ir sąlygų 8 straipsnį) bei dalyvavote sesijoje, per 7 dienas po sesijos galite išsiųsti prašymą grąžinti už sesiją sumokėtą sumą el. paštu pagalba@hedepy.lt, o suma bus grąžinta į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta, per 30 dienų nuo prašymo pateikimo dienos. Ši galimybė taikoma tik pirmajai Sesijai ir kiekvienas Klientas gali ja pasinaudoti ne daugiau kaip vieną kartą. 

Jei jūsų netenkina pirmoji sesija ir jūs atlikote mokėjimą, naudodamiesi prenumerata arba kuponu pagal šių Taisyklių ir sąlygų 8 arba 9 straipsnį, ir dalyvavote sesijoje, per 7 dienas nuo sesijos pradžios galite siųsti prašymą dėl naujos tos pačios vertės sesijos el. paštu pagalba@hedepy.lt. Tokiu atveju suderinsime naują Seanso su kitu Terapeutu datą. Tai taikoma tik pirmajam Seansui ir kiekvienas Klientas šia galimybe gali pasinaudoti ne daugiau kaip vieną kartą. 

Užsakytą seansą galite atšaukti ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki jo laiko ir datos. Atšaukti seansą galite per savo Paskyrą; tokiu atveju jums bus grąžinta už seansą sumokėta suma į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta, arba bus atnaujintas pradinis iš anksto apmokėtų seansų skaičius. Jei už Sesiją buvo sumokėta Kuponu, prašymą atšaukti Sesiją reikia pateikti elektroniniu būdu el. paštu pagalba@hedepy.lt ir tokiu atveju galėsite pasirinkti kitą Sesijos datą – tokia procedūra gali būti taikoma tik Kupono galiojimo laikotarpiu. 

Tam tikrais atvejais, jei terapeutas sutinka, gali būti įmanoma sesiją perkelti vėliau nei likus 24 valandoms iki jos laiko ir datos. Tačiau mes negalime garantuoti, kad toks perplanavimas bus įmanomas.

Jei nedalyvaujate organizuotame seanse arba jį atšaukiate pirmiau aprašyta tvarka, už seansą sumokėta suma arba suma už kuponą, kuriuo buvo sumokėta už seansą jį užsakant, prarandama kaip vienkartinė kompensacija už suplanuotą seansą Terapeuto ir Platformos naudai.

Terapeutas taip pat gali paprašyti jūsų perkelti seansą, tačiau jūs neprivalote sutikti su tokiu perkėlimu.

Jei Terapeutas atšaukia seansą arba seansas neįvyksta dėl Terapeuto ar Platformos kaltės, o mes su jumis nesusitariame kitaip, jums bus grąžinta seanso kaina, pervedant pinigus atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas seanso užsakymas, arba bus atnaujintas pradinis iš anksto apmokėtų seansų skaičius. Užsakymo apmokėjimo kuponu atveju bus galima panaudoti tą patį kuponą, kuris buvo panaudotas atšauktai Sesijai, naujai tos pačios vertės Sesijai užsakyti. 

 

8. Kam naudojami kuponai

Naudodamiesi Platforma taip pat galite užsisakyti mūsų kuponą konsultacijoms dėl piešimo už jūsų pasirinktą sumą (toliau – kuponas). Taisyklės ir sąlygos taikomos užsakant ir apmokant kuponą, panašiai kaip ir rezervuojant seanso datą. Remdamiesi pirkimo sutartimi dėl Vaučerio įsigijimo, turite tokias pačias teises ir pareigas kaip ir Sutarties pagal šias Taisykles ir sąlygas atveju, ypač susijusias su vartotojų teisėmis. 

 

9. Kaip veikia narystės prenumerata

Sesijos taip pat gali būti teikiamos kaip mėnesinės narystės („Prenumerata„) dalis. Kaip prenumeratos dalį savo paskyroje galite nustatyti mėnesio tvarkaraštį, pagrįstą pasirinktų seansų, iš anksto apmokėtų už kiekvieną mėnesį, skaičiumi esamam terapeutui (toliau – iš anksto apmokėti seansai). Prenumerata visada bus mokama iš anksto už kiekvieną kitą kalendorinį mėnesį, remiantis automatiniais mokėjimais iš nurodytos kredito kortelės. Prenumeratos apmokėjimo patvirtinimas bus išsiųstas jūsų paskyroje nurodytu el. pašto adresu.   

Apmokėjus Prenumeratą, pasirinktas turimų iš anksto apmokėtų seansų skaičius bus įtrauktas į jūsų Paskyrą ir galės būti panaudotas kaip dalis seansų užsakymo. Kiekvieną kalendorinį mėnesį nepanaudotas turimas iš anksto apmokėtas sesijas galima perkelti į kitą mėnesį, kol galioja Prenumerata.  

Jūsų Prenumerata gali būti nutraukta bet kuriuo metu jūsų Paskyros nustatymuose, pradedant nuo kito kalendorinio mėnesio, už kurį jums dar nebuvo priskaičiuotas mokestis už Prenumeratą. Jei pasibaigus Prenumeratos galiojimui turėsite neapmokėtų Iš anksto apmokėtų seansų, į jūsų Paskyroje nurodytą el. pašto adresą bus išsiųsti standartiniai vienkartiniai kuponai mainais į tokius Iš anksto apmokėtus seansus. Šie kuponai galioja 1 metus nuo jų išdavimo dienos. Pasibaigus šiam laikotarpiui, šie kuponai prarandami Operatoriaus naudai.  

Visą dabartinės Prenumeratos galiojimo laikotarpį Prenumeratos kaina ir Prenumeratos iš anksto apmokėtų seansų skaičius atitiks pirmąjį dabartinės Prenumeratos mėnesį galiojančią pasirinkto Terapeuto seanso kainą. Bet koks Terapeuto seansų kainos padidėjimas (dėl Terapeuto kainyno pasikeitimo ar Terapeuto perkėlimo į aukštesnę individualių konsultacijų kategoriją) neturi įtakos iš anksto apmokėtų seansų skaičiui einamosios Prenumeratos galiojimo laikotarpiu.  

 

10. Kaip sumokėti už sesiją

Sesijos kaina gali būti mokama  

  1. per Comgate Payments a.s. vienkartinių mokėjimų vartus, prieinamus iš serverio, 
  2. per prenumeratą su iš anksto apmokėtomis sesijomis arba  
  3. išpirkti kuponą (jei tokia galimybė numatyta Sesijos užsakyme).

 

Mokėjimo už Sesiją arba Kuponą patvirtinimas bus išsiųstas jūsų el. pašto adresu, nurodytu registruojant Paskyrą.Tokiu pat būdu į Paskyroje nurodytą el. pašto adresą jums bus išsiųstas patvirtinimas apie apmokėjimą už Kuponą. Patį Sesijos apskaitos dokumentą jums atsiųsime mes, kaip Operatorius, o mokestinis dokumentas bus išrašytas Terapeuto vardu ir sąskaita. 

Mokestinis dokumentas bus išrašytas ir išsiųstas po įvykdytos Sesijos arba pasibaigus Sesijos laikui veltui, jos neatšaukus, šiose Taisyklėse ir sąlygose nustatyta tvarka. Jei už Sesiją buvo sumokėta Kuponu, apskaitos dokumentas bus išsiųstas Klientui, kuris išpirko Kuponą, o ne jį įsigijusiam asmeniui. 

Jei kuponas neišperkamas jo galiojimo laikotarpiu, jis laikomas išpirktu, o sumokėta suma prarandama kaip vienkartinė kompensacija Operatoriui už suteiktas Paslaugas ir susijusią veiklą. 

 

11. Kada sudarau sutartį su terapeutu ir koks yra jos turinys

Užsakydami seansą, t. y. išsiųsdami užsakymą ir atlikdami mokėjimą už seansą, jūs sudarote Sutartį su Terapeutu, jei jos turinys yra nurodytas seanso užsakyme ir šiose Taisyklėse ir sąlygose. 

Pagal Sutartį su Terapeutu Terapeutas teikia Klientui konsultacines paslaugas, o Klientas pripažįsta ir sutinka, kad Terapeuto seanso metu teikiami patarimai ir rekomendacijos nėra skirti pakeisti Kliento apsisprendimo ir jo valios sprendžiant savo reikalus. 

Be to, kas nurodyta šiose Taisyklėse ir sąlygose, jūs neturėsite jokių papildomų išlaidų Terapeutui, susijusių su seanso atšaukimu. 

Terapeutui seanso metu atskleista informacija laikoma konfidencialia, ir Terapeutas įsipareigoja, laikydamasis galiojančių teisės aktų, užtikrinti jos konfidencialumą. Terapeuto konfidencialumas ypač ribojamas, jei pagal Baudžiamąjį kodeksą jis (ji) turi vadinamąją pareigą pranešti, kad buvo arba galėjo būti padaryta nusikalstama veika. 

Terapeutas negali jums suteikti teisinių paslaugų, tačiau galite kreiptis į šias institucijas ir prašyti pagalbos arba gauti daugiau informacijos čia: https://policija.lrv.lt/.

Taip pat atkreipkite dėmesį į tai, kad kai kuriais atvejais Terapeutas gali turėti iš įstatymų kylančią pareigą pranešti, o kai kuriais atvejais Terapeutas privalo informuoti policiją ar kitas institucijas, jei įtaria, kad buvo ar gali būti padarytas nusikaltimas. Tai taikoma ne visiems nusikaltimams ir pažeidimams, o tik tiems, kuriems taikoma pareiga pranešti. Terapeutas taip pat privalo imtis atitinkamų veiksmų, jei jums gresia pavojus, ir prireikus gali susisiekti su jūsų kontaktiniu asmeniu skubios pagalbos tarnybų atstovais, kad užkirstų kelią tokiam pavojui.

Jūs pripažįstate ir sutinkate, kad Terapeutas gali konsultuotis su kitais specialistais dėl seansų eigos ir atlikimo, siekdamas užtikrinti aukščiausią įmanomą teikiamų seansų kokybę. Jei Klientas pageidauja, kad tam tikros Sesijos dalys būtų griežtai konfidencialios (Terapeutas neturi teisės atskleisti jų turinio tretiesiems asmenims, atsižvelgiant į pirmiau nurodytas konfidencialumo nuostatas), jis (ji) nedelsdamas (ji) apie tai informuoja Terapeutą. Terapeutas privalo besąlygiškai atsižvelgti į šį Kliento pageidavimą. 

Terapeutas įsipareigoja nuolatiniams Klientams teikti tolesnę priežiūrą, jei Klientas to pageidauja, teisė į tolesnę priežiūrą pasibaigia, jei Terapeutas ir Klientas susitaria nutraukti bendradarbiavimą arba jei praėjo daugiau nei 3 mėnesiai, kai Klientas neužsakė nė vieno seanso.  

 

12. Kokie yra minimalūs techniniai reikalavimai, kad Naudotojas galėtų naudotis Platforma ir kad sesijos vyktų tinkamai

Minimalūs techniniai reikalavimai: 

  • Interneto pralaidumo greitis ne mažesnis kaip 384 kb/s 
  • Naršyklė, kurią rasite čia, 
  • planšetinis, stalinis arba mobilusis įrenginys, galintis prisijungti prie interneto ir turintis bet kurią iš pirmiau nurodytų naršyklių.

Jūs atsakote už techninių reikalavimų laikymąsi ir prisiimate su jais susijusias išlaidas; interneto ryšys nėra susijęs su jokiomis papildomomis mūsų išlaidomis, o ryšio tarifas nesiskiria nuo jūsų interneto paslaugų teikėjo tarifo. 

 

 

13. Kaip elgtis Platformoje ir naudojantis Paslaugomis

Jūs tai įsipareigojate: 

  • laikysitės visų įsipareigojimų, nustatytų visuotinai privalomuose teisės aktuose ir šiose Sąlygose ir sąlygose; 
  • nepažeisite mūsų ar trečiųjų šalių intelektinės nuosavybės (autorių teisių, prekių ženklų, patentų ir kt.); 
  • naudodamiesi Paslaugomis per Platformą, nenaudosite žeminančių, įžeidžiančių, skandalingų ar socialiai nepriimtinų nuorodų, komentarų, frazių, žodžių, grafinių ar kitokių gestų, susijusių su religija, rase, seksualine orientacija, lytimi ar kitomis tikslinėmis grupėmis, arba tokių, kurie gali pažeisti asmens teises (asmenybę, orumą, garbę, rimtį, privatumą, asmens atvaizdą, kūno neliečiamybę) arba būti grasinančio, neapykantos, priekabiavimo, nepadoraus, apgaulingo, šmeižikiško, įžeidžiančio ar įžeidžiančio pobūdžio, ypač jei tokia nuoroda ar komentaras gali pakenkti asmeniui ar tikslinei grupei; 
  • Platformoje nereklamuosite ir neplatinsite kitų svetainių, kurių paskirtis panaši į Platformos, adresų ir nereklamuosite, nerodysite ir neskelbsite į juos panašių reklamų ir kitų pranešimų, nesvarbu, ar tai būtų produktas, paslauga, gamintojas ar paslaugų teikėjas; 
  • nenaudosite Platformos prekėms, paslaugoms parduoti ar reklaminei medžiagai platinti. 

 

14. Ar turite kitų teisių ir pareigų

Naudodamiesi Platforma, Paskyra ir užsakydami Sesijas įsipareigojate laikytis šių įsipareigojimų: 

  • vykdant Sutartį elgtis taip, kad nepakenktų gerai Bendrovės reputacijai ir laikytųsi šių Sąlygų; 
  • apsaugoti mums priklausančias intelektinės nuosavybės teises, taip pat terapeutų ar trečiųjų šalių teises, kurioms gali turėti įtakos Sutarties vykdymas; 
  • pasikeitus dokumentų pristatymo adresui arba kontaktiniams, banko ir kitiems Sutarties vykdymui svarbiems duomenims, nepagrįstai nedelsdami informuokite mus apie tokius pasikeitimus; jei to nepadarysite, bet koks negalėjimas su jumis susisiekti bus vykdomas jūsų sąskaita. 

Šios šio straipsnio nuostatos taikomos, jei sutartinius santykius su mumis ir Terapeutu pradedate tik kaip vartotojas, t. y. asmuo, kuris mūsų atžvilgiu veikia ne savo verslo veiklos srityje arba ne savarankiškai vykdydamas savo profesiją. 

Jūs iš anksto duodate aiškų sutikimą dėl Paslaugų ir seansų teikimo, kol nepasibaigė Sutarties ir Sutarties su Terapeutu atsisakymo laikotarpis. Jūs pripažįstate, kad negalite atsisakyti Paslaugų teikimo, jei jis buvo atliktas gavus išankstinį aiškų jūsų sutikimą iki atsisakymo laikotarpio pabaigos.  

Jūsų skundus nagrinėjame el. pašto adresu podpora@hedepy.cz. Informaciją apie jūsų skundo nagrinėjimą atsiųsime jūsų el. pašto adresu. 

Jei esate vartotojas, Čekijos prekybos inspekcija yra alternatyvaus ginčų sprendimo subjektas dėl bet kokių ginčų, kylančių tarp mūsų ir jūsų, susijusių su Sutartimi ar Paslaugų teikimu. (Centrinė inspekcija – AGS skyrius, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, el. paštas: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Alternatyvus ginčų sprendimas inicijuojamas tik jūsų siūlymu, jei ginčo tiesiogiai neišsprendėme mes arba Terapeutas. Pasiūlymą galima pateikti ne vėliau kaip per 1 metus nuo tos dienos, kai pirmą kartą pasinaudojote savo teise, dėl kurios kilo ginčas, mūsų arba Terapeuto atžvilgiu. Turite teisę inicijuoti neteisminį ginčų sprendimą internetu per ODR platformą, kurią galima rasti interneto svetainėje ec.europa.eu/consumers/odr/. 

 

15. Kokios yra jūsų teisės, susijusios su nekokybiškai atliktu darbu, ir kaip jomis pasinaudoti

Jei Terapeutas nesuteikia jums seanso tinkamai ir laiku, turite teisę užsisakyti kitą seansą pas pasirinktą Terapeutą. 

Teisėmis dėl veiklos trūkumų naudokitės su mumis, kaip Platformos operatoriumi, raštu mūsų registruotos buveinės adresu arba el. pašto adresu podpora@hedepy.cz. Apie teisės į kompensaciją įgyvendinimo eigą ir vykdymą būsite informuojami kontaktiniais duomenimis, kuriuos nurodėte atitinkamos Sesijos užsakyme. 

Mes neatsakome už trečiųjų šalių jums teikiamas paslaugas, pavyzdžiui, interneto ryšio kokybę, atitinkamo operatoriaus teikiamų telekomunikacijų paslaugų kokybę ar šių mokesčių dydį.  

Kuriame ir naudojame priemones, kad užtikrintume platformos saugumą visiems. Pastebėję bet kokį Taisyklių ir sąlygų ir (arba) visuotinai privalomų taisyklių pažeidimą, galite apie tai pranešti el. paštu podpora@hedepy.cz. Į kiekvieną tokį pranešimą žiūrime labai rimtai ir aktyviai į jį reaguojame. Dėkojame, kad padedate mums užtikrinti Platformos saugumą. 

 

16. Kokiu mastu esate atsakingi naudodamiesi Platforma?  Ar mūsų, kaip platformos operatoriaus, atsakomybė yra kaip nors apribota

Bendrovė neprisiima jokios atsakomybės už seansus ir Terapeuto profilyje paskelbtą turinį, taip pat už tinkamą seansų teikimą. Terapeutas yra visiškai atsakingas už bet kokią žalą, kurią sukėlė jo seansai ar informacija. Tačiau visada esate atsakingi už savo veiksmus prieš seansą, jo metu ir po jo.    

Mes neatsakome už žalą, padarytą dėl netinkamo Platformos ar Paskyros naudojimo dėl bet kokių priežasčių (ypač dėl force majeure, trečiosios šalies ar Kliento veiksmų, elektros energijos ar ryšio sutrikimų). Mes neatsakome už bet kokią žalą (įskaitant negautą pelną), kuri atsirastų dėl naudojimosi Platforma, Paskyra arba dėl jų prieinamumo apribojimo ar nutraukimo, be to, mes neatsakome už Paslaugų teikimo nutraukimą, jei tai įvyko dėl trečiųjų šalių ar nenugalimos jėgos (pvz, kibernetinė ataka, ilgalaikis elektros energijos ar telekomunikacijų ryšio nutrūkimas, netinkamas paslaugų įmonių teikiamas aptarnavimas) arba dėl Terapijos (pavyzdžiui, netinkamas Platformos, Paskyros tvarkymas, interneto ryšio nesuteikimas, įrangos, techninės įrangos, trečiųjų šalių komponentų ir technologijų defektas ir t. t.) arba dėl to, kad nutraukiamas Platformos, Paskyros veikimas. Šiais atvejais atsisakote teisės į kompensaciją. 

Įsipareigojate prisiimti visas teisines pasekmes, kylančias dėl savo įsipareigojimų, pavyzdžiui, įsipareigojimų pagal šias Taisykles ir sąlygas, Sutartį, Sutartį su terapeutu arba įsipareigojimų, nustatytų visuotinai privalomuose teisės aktuose, pažeidimo. Be to, privalote atlyginti mums visas išlaidas ir sąnaudas, patirtas dėl trečiųjų šalių pretenzijų mums pareiškimo dėl bet kokio jūsų įsipareigojimų pažeidimo. Tai nepažeidžia Operatoriaus ir trečiųjų šalių teisės į kompensaciją (turtinę ir neturtinę žalą), patirtą dėl bet kurio Kliento įsipareigojimo pažeidimo. 

 

17. Kokiam laikotarpiui sudaroma sutartis ir kaip ji gali būti nutraukta

Bet kuri Sutarties Šalis gali nutraukti Sutartį, pateikdama kitai Šaliai adresuotą rašytinį pranešimą (įskaitant pranešimą el. paštu) kitos Šalies el. pašto adresu. Įspėjimo terminas yra vienas mėnuo ir prasideda pirmąją kalendorinio mėnesio, einančio po tos dienos, kai kitai Šaliai buvo įteiktas rašytinis pranešimas, dieną. 

Sutartis taip pat nutraukiama, inter alia, panaikinus Sąskaitą; tai nepažeidžia Sutarties nutraukimo pagrindų, kylančių iš teisės aktų. Sąskaita gali būti panaikinta: 

  • abipusiu susitarimu; 
  • dėl to, kad Klientas pažeidė Sutartį (įskaitant Taisykles ir sąlygas). 
  • jei Sąskaita neveikia ilgiau nei 24 mėnesius. 

Šalys gali nutraukti Sutartį tik įstatymų numatytais atvejais. Šalys negali atsisakyti Sutarties dėl paslaugų, kurias jos jau suteikė viena kitai. 

Paskyros nutraukimas arba kitoks Sutarties nutraukimas taip pat laikomas Prenumeratos nutraukimu. Jei Sutarties nutraukimo arba Paskyros nutraukimo dieną yra užregistruotas bet koks iš anksto apmokėtų konsultacijų arba išduotų neatsiimtų kuponų skaičius, jie prarandami be kompensacijos Operatoriui.  

 

18. Kaip dėl intelektinės nuosavybės

Esame išimtinių ir neribotų turtinių ir, kiek tai įmanoma ir teisiškai leistina, asmeninių teisių į Platformą, kaip į autorių teisių saugomą kūrinį, kaip apibrėžta Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme Nr. 121/2000 Sb., dėl autorių teisių ir gretutinių teisių su pakeitimais (toliau – Autorių teisių įstatymas), vykdytojai. 

Sudarydami Sutartį suteikiame jums ribotą teisę naudotis Platforma tiek, kiek tai atitinka jums suteiktas funkcijas, kurios yra prieinamos Paskyroje („Licencija“). Šioje Sutartyje numatyta Licencija yra neišimtinė. Licencija suteikiama Sutarties galiojimo laikotarpiui. Licencija yra neribotos teritorijos ir suteikiama nemokamai. Pagal Licenciją neturite teisės suteikti dalį Licenciją sudarančių įgaliojimų (suteikti sublicenciją) trečiajai šaliai arba perleisti Licenciją trečiajai šaliai be mūsų sutikimo. 

Visos mūsų teisės (tiek turtinės, tiek asmeninės, kurias leidžia įstatymai) į Platformą išlieka mums. Pagal Sutartį nesuteikiame jums jokių papildomų teisių ar prieigos prie Platformos, viršijančių Licencijos apimtį. 

 

19. Kas vyksta su jūsų asmens duomenimis

Tiek Operatorius, tiek Terapeutas tvarko jūsų asmens duomenis pagal galiojančius teisės aktus, kad galėtų vykdyti Sutartį ir teikti Paslaugas pagal šias Taisykles ir sąlygas. Daugiau informacijos apie tai, kaip tvarkomi jūsų asmens duomenys, rasite BDAR privatumo politikoje. 

 

20. Galutinės nuostatos 

Operatorius pasilieka teisę bet kada nutraukti Serverio veikimą ir (arba) Paslaugų teikimą per Serverį, net ir nenurodydamas priežasties. Jei taip atsitinka, Operatorius užtikrina, kad Klientų mokėjimai už Sesijas, kurios dėl šios priežasties nebebus vykdomos, bus grąžinti Klientams tokiu pačiu būdu, kokiu jie buvo sumokėti. 

Bet kurios Sąlygų nuostatos neveiksmingumas ar negaliojimas nereiškia, kad jos tampa neveiksmingos ar negaliojančios. Negaliojanti arba neveiksminga Sąlygų nuostata pakeičiama nuostata, kurios prasmė yra kuo artimesnė negaliojančiai arba neveiksmingai nuostatai. 

Turime teisę teikti Paslaugas ir valdyti Platformą remdamiesi verslo licencija; verslo licencijos kontrolę pagal savo kompetenciją atlieka atitinkama verslo licencijos tarnyba. Mus taip pat prižiūri Čekijos prekybos inspekcija dėl atitikties Vartotojų apsaugos įstatymui Nr. 634/1992 Coll. su pakeitimais.  

Šios Taisyklės ir sąlygos įsigalioja 2023 m. lapkričio 16 d. Sąlygos gali būti keičiamos.