Bendrosios bendradarbiavimo su terapeutais sąlygos

1. Kas mes esame ir ką darome? Kokias sąvokas naudosime šiame dokumente?

1. 1 Esame Hedepy s.r.o., kurios registruota buveinė yra V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6, Čekijos Respublika, asmens kodas 092 06 281, įregistruota Prahos miesto teismo komerciniame registre, bylos Nr.
C 332559 (toliau –Bendrovė arba „mes“), valdanti platformą interneto svetainėje www.hedepy.lt ir mobiliąją programėlę „Hedepy“ (kartu vadinamos „Platforma“), kurios suteikia galimybę jų naudotojams internetu susitarti dėl psichoterapijos ir kitų konsultacijų bei jas atlikti.

1.2 Šios taisyklės ir sąlygos (toliau – „Taisyklės ir sąlygos“) taikomos Paslaugų ir bendradarbiavimo sutartims (toliau – „Sutartis“), sudarytoms tarp Bendrovės, kaip Platformos operatoriaus, ir terapeuto (toliau – „Terapeutas„), kuris siūlo savo paslaugas per Platformą. Taisyklės ir sąlygos reglamentuoja Šalių tarpusavio teises ir pareigas, kylančias dėl Sutarties arba pagal Sutartį. Šios Taisyklės ir sąlygos yra neatskiriama Sutarties dalis.

Jei Šalys Sutartyje susitaria dėl nuostatų, kurios skiriasi nuo šių Taisyklių ir sąlygų, pirmenybė teikiama Sutartyje aptartoms nuostatoms.

1.3 Sutartį ir Sąlygas reglamentuoja Čekijos įstatymai ir kiti teisės aktai, visų pirma Įstatymas Nr. 89/2012, Coll., Civilinis kodeksas su pakeitimais (toliau – Civilinis kodeksas). Jei Sutartimi (įskaitant Sąlygas) nustatyti santykiai turi tarptautinį (užsienio) elementą, Šalys susitaria, kad santykiams taikoma Čekijos teisė.

1.4 Kadangi esame „tarpininkavimo paslaugų teikėjas“ ir valdome „interneto platformą“, turime laikytis kelių ES reglamentų. Tarp jų yra šie:

  • 2022 m. spalio 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2022/2065 dėl bendrosios skaitmeninių paslaugų rinkos, kuriuo iš dalies keičiama Direktyva 2000/31/EB (Skaitmeninių paslaugų aktas) (toliau – SSA)
  • 2019 m. birželio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2019/1150 dėl sąžiningumo ir skaidrumo skatinimo internetinių tarpininkavimo paslaugų verslo naudotojams (toliau – P2B).

Šiose Sąlygose ir sąlygose pateikiama būtina informacija apie mūsų ir Terapeutų teises ir pareigas, kylančias iš DSA ir P2B dėl neteisėto turinio mūsų Platformoje (DSA), taip pat apie būtiną skaidrumą, sąžiningumą ir veiksmingą žalos atlyginimą Terapeutams (P2B).

1.5 Terapeutas gali susisiekti su Bendrove šiais kontaktiniais duomenimis:

Šis kontaktinis asmuo yra el. pašto adresas pagalba@hedepy.lt. Jis taip pat yra paskirtas valstybės institucijų ir terapeutų kontaktinis asmuo su DSA susijusiais klausimais; su mumis galima bendrauti čekų, anglų ir lietuvių kalbomis.

1.6 Jei šiose Sąlygose ir sąlygose nenurodyta kitaip, bet kurios čia vartojamos sąvokos didžiosiomis raidėmis turi toliau nurodytas reikšmes:

Kaina“ suprantama kaip Paslaugos kaina ir komisinis mokestis už Konsultavimo paslaugų sutarties sudarymą bei išlaidos ar kiti mokėjimai, jei tokių yra, susiję su Paslaugų teikimu, kuriuos Terapeutas privalo sumokėti Bendrovei.

Elgesio kodeksas“ – dabartinis ir galiojantis Čekijos psichoterapijos asociacijos draugijos (toliau – CAP) Elgesio kodeksas, kurį galima rasti adresu http://www.psychoterapeuti.cz/eticky-kodex.

Klientas“ suprantamas kaip klientas, kuris per Platformą užsisakė Sesiją.

Sesija“ suprantama kaip Kliento internetinė sesija su Terapeutu, kurios metu Terapeutas teikia Klientui Konsultavimo paslaugas.

Mokestis“ suprantamas kaip atlygis, kurį terapeutas turi teisę gauti už užbaigtą seansą. Prie Įkainio visada pridedamas teisės aktuose nustatyto dydžio pridėtinės vertės mokestis.

Profilis“ suprantamas kaip Terapeuto sąsaja (profilis), kurioje pateikiama išsami informacija apie Terapeutą, jo specializaciją konsultacijų srityje ir sesijų datas, kuriomis Klientai gali naudotis per Platformą.

Paslaugos“ suprantamos kaip paslaugos, kurias Bendrovė teikia Terapeutui pagal Sutartį ir kurias visų pirma sudaro prieigos prie Platformos suteikimas, galimybė Terapeutui susikurti Paskyrą ir tvarkyti savo Profilį, apskaitos kvitų generavimas ir kitos paslaugos, kaip aprašyta šiose Taisyklėse ir sąlygose arba Sutartyje.

Konsultavimo paslaugų sutartis“ – Terapeuto ir Kliento arba Bendrovės ir Kliento, priklausomai nuo to, ar tai yra Subrangos sutartis, ar Agentūros susitarimas, sudaryta sutartis, kurios dalykas yra Konsultavimo paslaugų teikimas.

Šalis“ – tai Sutarties šalys – Terapeutas ir Bendrovė.

Subrangos sutartys“ suprantamos kaip Terapeuto užsakomosios konsultavimo paslaugos, kurias jis teikia Klientams Bendrovės vardu.

Konsultacija“ suprantama kaip Terapeuto psichoterapijos, koučingo ar kitokio konsultavimo paslaugos, teikiamos Klientui sesijos metu pagal Konsultavimo paslaugų sutartį, remiantis Platformoje paskelbtu pasiūlymu. Bendrovės siūlomų Konsultacijų rūšys ir specifikacijos nurodytos šių Taisyklių 1 priede.

Sesijos data“ suprantama kaip konkretus Sesijos paskyrimas (data ir laikas).

Paskyra“ suprantama kaip Terapeuto naudotojo paskyra, kuria naudodamasis Terapeutas gali naudotis Platforma ir teikti konsultacijas Klientams.

Baigta sesija“ – tai sesija, kuri buvo pradėta dalyvaujant Klientui, arba sesija, kurią Klientas atšaukė likus mažiau nei 24 valandoms iki sutartos sesijos datos, arba į kurią Klientas neatvyko.

Tarpininkavimo susitarimas“ suprantamas kaip Konsultavimo paslaugų sutarties sudarymo būdas, kai Bendrovė organizuoja Konsultavimo paslaugų sutarties sudarymą tarp Terapeuto ir Kliento.

2. Kaip bus sudaroma sutartis?

  1. Sutartiniai santykiai tarp Bendrovės ir Terapeuto atsiranda, kai jie pasirašo Sutartį. Sutartis, įskaitant bet kokius vėlesnius jos pakeitimus, gali būti sudaroma taip: 
    • Rašytine dokumentine forma. 
    • raštu elektroninėmis priemonėmis, leidžiančiomis Sutartį pasirašyti elektronine forma.
  2. Prieš sudarydamas Sutartį, Terapeutas pateikia Bendrovei psichoterapijos mokymo pažymėjimo (arba mokymo garanto išduoto pažymėjimo), asmens tapatybės kortelės, pažyma iš teistumo registro ir kitų profesinę specializaciją ir tapatybę patvirtinančių pažymėjimų kopijas, reikalingas Bendrovei patikrinti Terapeutą ir įrodyti, kad jis atitinka Terapeutams keliamus reikalavimus, nurodytus šių Sąlygų 3 priede. Terapeutas pareiškia, kad visa pateikta informacija yra teisinga, ir atsako už visų sąlygų, susijusių su Konsultacijų, kurios bus siūlomos Sesijų metu, teikimu, įvykdymą. 
  3. Prieš sudarydamas Sutartį, Terapeutas atidžiai apsvarsto savo kompetenciją, patirtį ir mokymą arba turimą laiką, kad įsitikintų, jog yra įgaliotas ir pajėgus teikti konsultacijas pagal Sutartį ir šias Sąlygas. Terapeutas turėtų sudaryti Sutartį tik tuo atveju, jei padaro išvadą, kad ji atitinka jo gebėjimus ir galimybes.

3. Kokias paslaugas teikiame terapeutams ir kuo skiriasi agentūrų susitarimai ir subrangos sutartys?

3.1 Pagal Sutartį Bendrovė įsipareigoja teikti Terapeutui Paslaugas, kurias visų pirma sudaro Terapeuto ir Kliento konsultavimo paslaugų sutarčių sudarymas ir naudojimasis atitinkama Paskyra, t. y. ji leis Terapeutui naudotis Platforma, kad galėtų siūlyti Klientams konsultacijas ir savo paslaugas, tvarkyti savo Profilį, nurodyti sesijos datas ir, jei taikoma, kitą turinį.

3.2 Susitarimo atveju Konsultavimo paslaugų sutartis sudaroma tarp Kliento ir Terapeuto. Užsakant Konsultavimo paslaugas ir sudarant Konsultavimo paslaugų sutartį tarp Klientų ir Bendrovės nesukuriami jokie sutartiniai santykiai.

3.3 Bendrovė pasirūpina, kad Klientai gautų mokėjimus už užbaigtas sesijas. Gauti mokėjimai pervedami Terapeutams už nustatytą atsiskaitymo laikotarpį šiose Taisyklėse ir sąlygose arba Sutartyje nustatytomis sąlygomis.

3.4 Subrangos sutarčių atveju Konsultavimo paslaugų sutartis sudaroma tarp Bendrovės ir trečiosios šalies, paprastai Kliento darbdavio, pagal kurią Klientas naudojasi Konsultavimo paslaugomis, o trečioji šalis (paprastai Kliento darbdavys) sumoka kainą už seansą tiesiogiai Bendrovei, o Bendrovė vėliau sumoka atlygį Terapeutui. Subrangos sutartis taip pat gali būti taikoma Bendrovės vykdomų rinkodaros akcijų atveju (nemokamas kuponas) arba teikiant kompensacijas, kai Bendrovė sumoka Mokestį už atliktus seansus. Bendrovė pati pasirenka, ar Konsultacijos teikiamos pagal Agentūros susitarimą, ar pagal Subrangos sutartį.

4.Kaip veikia paskyra ir profilis?

  1. Per 10 darbo dienų nuo Sutarties sudarymo dienos Bendrovė Terapeuto el. pašto adresu išsiunčia prisijungimo prie Paskyros duomenis, kuriais naudodamasis Terapeutas galės tvarkyti savo Profilį, naudotis Bendrovės Paslaugomis, nurodyti Užsiėmimų datas ir vykdyti Užsiėmimus. 
  2. Terapeuto paskyra bus apsaugota prisijungimo vardu ir slaptažodžiu. Terapeutas įsipareigoja išlaikyti informacijos, reikalingos prieigai prie paskyros, konfidencialumą ir įsipareigoja neleisti trečiosioms šalims naudotis paskyra. 
  3. Terapeutas privalo atskleisti bent šią informaciją apie save Profilyje:
    • Asmens duomenys (vardas, pavardė, išsilavinimas ir kontaktinis el. paštas); 
    • Dabartinė nuotrauka, kurioje aiškiai matomas jų veidas ir atvaizdas; 
    • Profesinė informacija (terapinis išsilavinimas, specializacija, sertifikatai, kursai, diplomai, patirtis ir kita informacija, įrodanti jų kompetenciją); 
    • Jų kompetencijos sritys, kuriose jie gali teikti konsultavimo paslaugas.
  4. Sutartyje, susitaręs su Bendrove arba naudodamasis Paskyros nustatymais, Terapeutas pasirenka per Platformą Bendrovės siūlomą (-as) konsultacijų rūšį (-is), kuri (-ios) nurodyta (-os) Sąlygų 1 priede ir kurią (-ias) jis siūlys Klientams savo Sesijų metu.  
  5. Atitinkamos individualių konsultacijų kategorijos pasirinkimas pagal Priedą Nr. 1 (individualios A, B arba C) atitinka atitiktį individualių konsultacijų kriterijams, išvardytiems Priede Nr. 3. Bet kokiam individualių Konsultacijų kategorijos pakeitimui visada reikalingas Bendrovės sutikimas, grindžiamas Terapeuto prašymu pakeisti kategoriją jo Profilyje, tačiau Bendrovė neturi teisės be priežasties atsisakyti duoti sutikimą, jei Terapeutas atitinka konkrečiai kategorijai nustatytus kriterijus.  
  6. Bendrovė turi teisę savo nuožiūra laikinai arba visiškai uždrausti naudotis Paskyra arba paslėpti Profilį ir dėl to sustabdyti arba nutraukti Paslaugų teikimą Terapeutui, jei Terapeutas pažeidžia Sutartį, Sąlygas arba visuotinai privalomus teisės aktus. Sustabdymas gali įsigalioti nedelsiant. Jei Bendrovė nusprendžia nutraukti Paslaugų teikimą Terapeutui, ji apie tai praneša prieš 30 dienų.  Sustabdymas arba nutraukimas gali būti vykdomas visų pirma tuo atveju, jei Terapeutas pažeidžia savo įsipareigojimus pagal Sutartį (įskaitant Sąlygas) arba pažeidžia visuotinai privalomus teisės aktus, susijusius su Konsultacijų teikimu, priklausomai nuo tokio pažeidimo sunkumo. Bendrovė turi teisę bet kuriuo metu ir be išankstinio įspėjimo laikinai ar visam laikui neleisti naudotis Paskyra arba paslėpti Profilį ir todėl sustabdyti arba nutraukti Paslaugų teikimą Terapeutui toliau nurodytais atvejais:
    • jei Bendrovė turi teisinių ar reguliavimo įsipareigojimų, dėl kurių ji privalo nutraukti Paslaugų teikimą konkrečiam Terapeutui tokiu būdu, kuris neleidžia laikytis 30 dienų įspėjimo termino;
    • jei Bendrovė pasinaudoja savo teise nutraukti Sutartį dėl imperatyvios priežasties pagal taikomą teisinį reguliavimą;
    • gali įrodyti, kad atitinkamas terapeutas pakartotinai pažeidė Sutartį ir (arba) Taisykles ir sąlygas, dėl ko Paslaugų teikimas apskritai gali būti nutrauktas.
  7. Jei Bendrovė nusprendžia apriboti arba sustabdyti Paslaugų teikimą Terapeutui pagal Taisyklių ir sąlygų 4.6 punktą, Bendrovė apie tokį sprendimą informuoja Terapeutą el. paštu, nurodydama tokio sprendimo priežastis. Bendrovė neprivalo nurodyti savo sprendimo priežasčių, jei ji turi teisinę ar reguliavimo prievolę arba pateikti konkrečius faktus ar aplinkybes, arba jei Bendrovė gali įrodyti, kad atitinkamas Terapeutas pakartotinai pažeidė Sutartį ir (arba) Sąlygas, dėl ko Paslaugų teikimas buvo nutrauktas. Jei Terapeutas nesutinka su tokiu sprendimu, jis gali prieštarauti Bendrovės sprendimui el. paštu per 15 dienų nuo jo gavimo dienos. Po tokio prieštaravimo Bendrovė per 30 dienų peržiūri savo sprendimą per komitetą, sudarytą iš ne mažiau kaip trijų Bendrovės asmenų, nedalyvavusių priimant pirminį sprendimą, ir elektroniniu paštu praneša Terapeutui apie komiteto sprendimą. Prieštarauti komiteto sprendimui negalima.
  8. Terapeutas pripažįsta, kad Platforma arba Paskyra gali būti nepasiekiama nuolat, ypač dėl būtinos Bendrovės techninės ir programinės įrangos priežiūros arba dėl būtinos trečiųjų šalių, teikiančių Bendrovei Platformą arba kitas susijusias paslaugas, techninės ir programinės įrangos priežiūros, dėl force majeure, trečiųjų šalių veiksmų arba elektros energijos ar ryšio sutrikimų. Bendrovė iš anksto informuoja Terapeutą apie bet kokį Platformos neveikimą. 
  9. Bendrovė norėtų informuoti Terapeutą apie Terapeuto Platformoje skelbiamo turinio moderavimą. Bendrovė niekada nekeis Profilyje paskelbto turinio, tačiau Bendrovė gali patikrinti Profilio turinį ir kitą Terapeuto Platformoje skelbiamą turinį prieš ir po jo paskelbimo, kad įsitikintų, jog toks turinys nepažeidžia Sutarties, šių Sąlygų ir bendrųjų privalomų įstatymų ir kitų teisės aktų, ir paskelbti turinį tik po tokio patikrinimo arba ištrinti tokį turinį, jei jis jau paskelbtas. Jei Terapeuto paskelbtas turinys pažeidžia Sutartį, šias Taisykles ir sąlygas, Elgesio kodeksą ir (arba) bendruosius privalomus įstatymus ir kitus teisės aktus, Bendrovė gali nuspręsti tokio turinio neskelbti arba pašalinti jį iš Platformos, jei jis jau paskelbtas. Nei algoritminė, nei automatinė turinio peržiūra nebus naudojama, visas peržiūras griežtai atliks žmonės. 
  10. Jei Bendrovė nusprendžia neskelbti arba ištrinti turinį pagal 4.8 skirsnį, Bendrovė apie tokį sprendimą ir jo priežastis informuoja Terapeutą el. paštu. Jei Terapeutas nesutinka su tokiu sprendimu, jis gali prieštarauti Bendrovės sprendimui el. paštu per 15 dienų nuo jo gavimo dienos. Po tokio prieštaravimo Bendrovė per 30 dienų peržiūri savo sprendimą per komitetą, kurį sudaro ne mažiau kaip trys Bendrovės asmenys, nedalyvavę priimant pirminį sprendimą, ir apie komiteto sprendimą praneša Terapeutui el. paštu. Prieštarauti komiteto sprendimui negalima.
  11. Jei Terapeutas ilgiau nei vienerius metus nesuteikė Klientui konsultacijos per Platformą, Bendrovė gali ištrinti Terapeuto profilį.
  12. Bendrovė norėtų informuoti Terapeutą, kad ji jokiu būdu neriboja Terapeuto galimybės siūlyti ir reklamuoti Konsultacijas vartotojams skirtingomis sąlygomis skirtingais kanalais, išskyrus Terapeuto pareigą, numatytą CK 6.2 str. Taisyklių 11.2 punkto p papunktį.

5. Kaip veikia profilių reitingavimas ir išdėstymas?

  1. Numatytasis Profilių reitingavimo nustatymas Klientams ieškant ar naršant Platformoje yra „rekomenduojamas“ („Numatytasis reitingavimas„). Bendrovė taip pat siūlo kitus būdus, kaip reitinguoti Terapeutus ir jų Profilius, pavyzdžiui, pagal jų patirties trukmę, atsiliepimų skaičių arba pagal mažiausią ar didžiausią kainą. Gali būti pridėta papildomų būdų. 
  2. Numatytojo reitingo poziciją lemia šie kriterijai: suteiktų seansų skaičius, šiuo metu galimų rezervuoti seansų datų skaičius, atšauktų seansų skaičius ir Kliento atsiliepimų skaičius bei vidurkis. Šie kriterijai turi vienodą reikšmę ir yra lygiaverčiai vienas kito atžvilgiu.
  3. Bendrovė neteikia panašių ar identiškų paslaugų Klientams Platformoje, todėl nėra skirtingo požiūrio.

6. Kaip sesijos datos įtraukiamos į profilį?

  1. Terapeutas privalo:
    • dalyvauti Operatoriaus organizuojamame įvadiniame internetiniame seminare prieš pridedant Sesijų datas ir teikiant Klientams Konsultacijas; apie tokio internetinio seminaro datas Operatorius reguliariai skelbs Platformoje arba el. paštu;
    • Į savo profilį įtraukite nemokamų sesijų datas. Terapeutas turi pasiūlyti bent 6 seansų datas kiekvieną savaitę. Jei Terapeutas turi daugiau nei 5 nuolatinius Klientus (t. y. Klientus, kurie per pastarąsias 6 savaites bent kartą dalyvavo seanse su Terapeutu), Terapeutas turi nurodyti seansų datas taip, kad kiekvienas nuolatinis Klientas galėtų reguliariai, pagal savo poreikius, bet ne rečiau kaip kartą per dvi savaites, dalyvauti seansuose su Terapeutu; Klientai, kurie per pastarąsias 6 savaites bent kartą nedalyvavo seanse, nelaikomi nuolatiniais ir Terapeutas neprivalo jų atžvilgiu nurodyti seansų datų. 
    • Sekcijų datas kitam kalendoriniam mėnesiui pridėkite ne vėliau kaip iki praėjusio mėnesio 15 dienos;
    • Kiekvienos sesijos pabaigoje pasiūlykite Klientui tiesioginį užsakymą kitai sesijos datai, kai Klientas turi turėti galimybę pasirinkti bent 2 datas per ateinančias 14 dienų. Terapeutas neprivalo laikytis šios pareigos, jei, remdamasis savo profesiniu vertinimu, mano, kad tokia procedūra Klientui konkrečiu metu nėra tinkama, arba jei jis šiuo metu neužsakinėja seansų datų pagal šių Sąlygų 5.3 punktą.
  2. Kai padaugėja nuolatinių Klientų ir nebeįmanoma rasti užsiėmimų datų naujiems Klientams, Terapeutas gali paslėpti savo profilį nuo naujų Klientų, tačiau vis tiek privalo siūlyti užsiėmimų datas nuolatiniams Klientams, kad galėtų teikti tolesnę priežiūrą. 
  3. Terapeutas neprivalo laikytis paskelbtų seansų datų skaičiaus, jei ne vėliau kaip prieš 30 dienų praneša Bendrovei ir savo esamiems Klientams, kad neskelbs seansų datų ne trumpiau kaip 7 dienas. Tačiau tokiu atveju Terapeutas privalo skelbti savo seansų datas ne trumpiau kaip 14 dienų po grįžimo. Jei Terapeutas, laikydamasis tinkamo profesinio atidumo, mano, kad Klientui netikslinga laukti, kol grįš Terapeutas kitai Konsultacijai, Terapeutas apie tai informuoja Klientą ir pateikia Klientui kito Terapeuto, kuris siūlo savo Konsultacijas per Platformą, kontaktinius duomenis. Jei Terapeutas ketina sustabdyti Sesijos datas trumpesniam nei 7 dienų laikotarpiui, jis neprivalo apie tai pranešti Bendrovei ar Klientams. 
  4. Jei terapeutas per du mėnesius nesuteikia nė vienos konsultacijos, prieš įtraukdamas į savo profilį naujas sesijų datas, jis privalo dar kartą dalyvauti įvadiniame internetiniame seminare.

7. Kaip veikia pati sesija?

  1. Sesijos vyksta nuotoliniu būdu internetu per Platformą ir „Twilio“ programą, kurią galima pasiekti tiesiogiai iš Platformos.
  2. Sesijos vyksta garso ir vaizdo, teksto arba garso forma, atsižvelgiant į kliento pageidavimus.
  3. Jei Klientas vėluoja ir neprisijungia prie sesijos sesijos pradžioje, Terapeutas privalo laukti 20 minučių prisijungęs prie „Twilio“ programos ir laukti Kliento. Jei Klientas neprisijungia per 20 minučių, Terapeutas gali atsijungti nuo „Twilio“ programos, o Terapeutas turi teisę gauti atlygį už Sesiją. Terapeutas neprivalo pratęsti seanso laiko tiek, kiek Klientas vėluoja į seansą.
  4. Pirmojo seanso su konkrečiu Klientu pradžioje Terapeutas privalo patikrinti, ar Klientas nėra nepilnametis ir ar jis turi visišką veiksnumą. Jei ne, Terapeutas išsiunčia Klientui Operatoriaus pateiktą formą, kad gautų Kliento teisėto globėjo sutikimą, jog Klientas gali dalyvauti seanse, ir Terapeutas baigia seansą, kol toks Kliento teisėto globėjo sutikimas bus gautas.
  5. Sesijos trukmė nurodoma konkrečios konsultacijos specifikacijoje. Terapeutas įsipareigoja laikytis seanso trukmės ir visada rezervuoti bent 10 papildomų minučių, viršijančių seanso trukmę.  Sesija prasideda nuo Sesijos datos ir laiko pradžios, neatsižvelgiant į tai, ar Klientas prisijungia vėliau. 
  6. Klientui pasirinkus seanso datą ir sumokėjus atitinkamą kainą, Klientui ir terapeutui išsiunčiamas patvirtinamasis el. laiškas apie seanso datą. Kai šis patvirtinimas išsiunčiamas, tarp Terapeuto ir Kliento sudaroma Konsultavimo paslaugų sutartis, ir sesijos data tampa privaloma abiem šalims.
  7. Terapeutas gali atšaukti patvirtintą seanso datą ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki sutartos su Klientu seanso datos, atšaukdamas seanso datą per Paskyrą. Bendrovė užtikrina, kad ši informacija būtų perduota Klientui. Terapeutas tokiu būdu gali atšaukti (ir perkelti) sutartą Užsiėmimo datą ne daugiau kaip vieną kartą per kalendorinį mėnesį vienam konkrečiam Klientui, bet ne daugiau kaip tris kartus per kalendorinį mėnesį visiems kitiems Klientams. Terapeutas taip pat gali susitarti su Klientu dėl sesijos datos perkėlimo, tačiau Klientas neprivalo sutikti su tokiu perkėlimu. Operatorius norėtų atkreipti dėmesį, kad būtina su Klientu aptarti seanso perkėlimą ir stengtis išvengti tokių situacijų – Klientas jau sumokėjo už seansą ir skyrė jam laiko, todėl nusipelno, kad su juo būtų elgiamasi pagarbiai, be to, Klientas taip pat gali praleisti persikėlimą.
  8. Jei sutartas seansas patvirtintą seanso datą neįvyksta dėl Terapeuto kaltės, nesant rimtos priežasties, apie kurią Terapeutas Bendrovei pranešė iš anksto arba nepagrįstai nedelsdamas, arba jei Klientas nesutinka perkelti seanso, Terapeutas už kiekvieną tokį pažeidimą Bendrovei sumoka sutartinę baudą, lygią Kliento sumokėtai atitinkamos konsultacijos kainai, o bauda turi būti sumokėta per 15 dienų nuo Bendrovės reikalavimo sumokėti baudą dienos.
  9. Jei užsakyti seansai neįvyksta dėl Terapeuto kaltės, be rimtos priežasties, apie kurią Terapeutas Bendrovei iš anksto pranešė daugiau nei tris kartus per vienerius kalendorinius metus, Bendrovė gali ne tik imti taikomą sutartinę baudą, bet ir ištrinti Terapeuto profilį, įskaitant su juo susijusį turinį, pavyzdžiui, atsiliepimus ir kt., ir nutraukti Sutartį.

8. Kaip mokamas mokestis ir kokios mokėjimo sąlygos?

  1. Už kiekvieną užbaigtą seansą Terapeutas turi teisę gauti Įkainį, nurodytą šių Taisyklių 2 priede pateiktame kainyne. Agentūros susitarimo atveju Terapeutas turi teisę gauti Kliento kainą, išskaičiavus Įkainį, kai susidaręs skirtumas atitinka Įkainio sumą (daugiau informacijos pateikiama toliau šiame punkte). Subrangos sutarčių atveju Terapeutas turi teisę tiesiogiai gauti Įkainį. Operatorius turi teisę vienašališkai ir savo nuožiūra keisti kainas; tokiu atveju Mokestis keičiamas taip, kad būtų išlaikytas kainos ir Mokesčio santykis. Apie kainos ir Įkainio pasikeitimą Operatorius informuoja Terapeutą likus vienam mėnesiui iki pasikeitimo.
  2. Kitaip nei nurodyta pirmiau, jei Klientas apmoka Užsiėmimą iš anksto apmokėtais Užsiėmimais pagal Prenumeratos planą, Klientas turi teisę gauti Užsiėmimus už tą pačią Kliento kainą, kaip ir dabartinės Prenumeratos pradžioje. Terapeuto Įkainis už tokias iš anksto apmokėtas užbaigtas Sesijas Kliento Abonemento galiojimo laikotarpiu taip pat atitiks dabartinio Abonemento pradžioje galiojusį Įkainį, neatsižvelgiant į 2 priede pateiktą aktualų kainyną arba į tai, kad Terapeutas pakilo į aukštesnę atskirų Konsultacijų kategoriją (žr. 4.5 straipsnį).    
  3. Terapeutas neturi teisės į Mokestį už pirmą užbaigtą sesiją su konkrečiu Klientu, jei Klientas buvo nepatenkintas suteiktų Konsultavimo paslaugų kokybe, pranešė Bendrovei apie savo nepasitenkinimą ir Bendrovė savo nuožiūra pripažino jo abejones. Tačiau ši nuostata netaikoma, jei nepasitenkinimas buvo susijęs su Bendrovės suteiktomis paslaugomis – tokiu atveju Terapeuto atlyginimą moka Bendrovė. Jei su konkrečiu Klientu vyksta tolesni seansai, Terapeuto teisė į Mokestį pagal šią dalį neišnyksta.      
  4. Tarpininkavimo susitarimo atveju Bendrovė turi teisę į Kainą už suteiktas Paslaugas ir Konsultavimo paslaugų sutarties sudarymą. Kainos suma yra skirtumas tarp Kliento nurodytos Sesijos kainos ir Įkainio, kaip nurodyta kainyne, kuris sudaro šių Taisyklių 2 priedą, ir apskaičiuojama pagal taikomą tarifą, atsižvelgiant į įvykdytų Konsultacijų skaičių ir tipą. Bendrovė turi teisę į Kainos mokėjimą Užbaigtos sesijos pabaigoje.  
  5. Bendrovė Platformoje per mokėjimo vartus nustato tinkamą mokėjimo būdą, kuriuo Terapeutas įgalioja Bendrovę priimti mokėjimus iš Klientų pagal Konsultavimo paslaugų sutartis, sudarytas tarpininkavimo susitarimo režimu, į Bendrovės banko sąskaitą. 
  6. Bendrovė visada iki kito mėnesio, einančio po mėnesio, kurį įvyko užbaigti seansai, 10 dienos išsiunčia Terapeutui užbaigtų seansų suvestinę ir Mokesčio sumą.  
  7. Mokestis bus pervedamas į Terapeuto banko sąskaitą visada iki kito mėnesio, einančio po mėnesio, už kurį Mokestis turi būti sumokėtas, 15 dienos, o Agentūros susitarimo atveju Bendrovė vienašališkai įskaitys Kainą į mokėtiną Mokestį. Todėl Agentūrinio susitarimo atveju į Terapeuto sąskaitą pervedama suma bus lygi Įkainiui, atėmus Kainą, kurią Terapeutas privalo sumokėti Bendrovei. 
  8. Nustatant ir apskaičiuojant Kainą, lemiamą reikšmę turi platformos įrašuose užfiksuoti duomenys. 
  9. Sudarydamas Sutartį, Terapeutas įgalioja Bendrovę išrašyti mokestinius dokumentus (įskaitant korekcines ir avansines sąskaitas faktūras) arba komercines sąskaitas faktūras už Sesijas Terapeuto vardu ir jo naudai, jei Bendrovė pateikia Terapeutui tokių sąskaitų faktūrų kopijas.Terapeutas atskleidžia Bendrovei visą informaciją, reikalingą tinkamai išrašyti mokestinius dokumentus ir patikrinti jų tikslumą pagal galiojančius įstatymus ir kitus teisės aktus. Bendrovė negali būti laikoma atsakinga už Terapeuto įsipareigojimus atitinkamoms mokesčių institucijoms, ypač susijusius su pridėtinės vertės mokesčiu.
  10. Jei Bendrovė vėluoja sumokėti bet kokią Terapeutui mokėtiną sumą, Terapeutas turi teisę į teisės aktuose nustatyto dydžio delspinigius.

9. Kokios yra konsultavimo paslaugų sutarties sąlygos?

  1. Konsultavimo paslaugų sutarties sąlygas reglamentuoja www.hedepy.cz/obchodni-podminky/ paskelbtos Sąlygos, kurių Terapeutas neturi teisės keisti ar modifikuoti individualiai konkretiems Klientams. 
  2. Skundus ir bet kokį Konsultavimo paslaugų sutarties nutraukimą iš Kliento pusės pirmiausia nagrinėja Bendrovė, į kurią Klientas kreipiasi dėl klausimo sprendimo. Tokias Kliento pretenzijas Bendrovė vertina savo nuožiūra ir atsižvelgdama į ilgalaikį bendradarbiavimą su Terapeutu ir jo paslaugų kokybę.

10. Kiek laiko galioja sutartis ir kaip ją galima nutraukti?

  1. Sutartis sudaroma neribotam laikui.  
  2. Šalys susitarė dėl trijų mėnesių 9 laikotarpio per pirmuosius tris Sutarties galiojimo mėnesius (toliau – bandomasis laikotarpis). Bandomuoju laikotarpiu Operatorius po kiekvieno seanso su Terapeutu siunčia Klientams grįžtamojo ryšio formą, o Operatorius įvertina rezultatus, ar Terapeutas atitinka Operatoriaus kriterijus. Jei Terapeutas neatitinka reikalaujamų kriterijų, Operatorius apie tai informuoja Terapeutą, o Operatorius turi teisę nutraukti Sutartį Bandomuoju laikotarpiu rašytiniu pranešimu, adresuotu Terapeutui Sutartyje nurodytu adresu (įskaitant elektroninę formą), nesilaikydamas įspėjimo termino; Sutartis nutraukiama nuo pranešimo įteikimo dienos.
  3. Bet kuri Šalis gali nutraukti Sutartį rašytiniu pranešimu, adresuotu kitai Šaliai Sutartyje nurodytu adresu (įskaitant elektroninę formą). Įspėjimo terminas yra 14 dienų ir prasideda pirmą darbo dieną po rašytinio pranešimo įteikimo kitai Šaliai dienos. 
  4. Sutarties nutraukimo atveju Bendrovė nedelsdama, ne vėliau kaip iki įspėjimo laikotarpio pabaigos, paslepia Terapeuto profilį nuo naujų Klientų. Terapeutas privalo teikti nuolatiniams Klientams tolesnę priežiūrą per Platformą ne ilgiau kaip 2 mėnesius, jei to reikalauja Klientas. Jei Terapeutas teikia konsultacijas daugeliui nuolatinių Klientų, Šalys gali susitarti, kad Terapeuto Paskyra Platformoje bus aktyvi ilgesnį laikotarpį, tačiau tokiu atveju Terapeutui neleidžiama tokiu laikotarpiu priimti naujų Klientų. Šios Sąlygos mutatis mutandis taikomos šioms tolesnėms sesijoms. Pasibaigus 2 mėnesių laikotarpiui, Terapeutas nebeprivalo teikti tolesnės priežiūros Klientams per Platformą, tačiau įsipareigoja nutraukti priežiūrą atsižvelgdamas į Kliento interesus ir būklę ir, jei reikia, rekomenduoti tolesnius veiksmus. 
  5. Taisyklių ir sąlygų bei Sutarties pažeidimo atveju Šalys turi teisę raštu įspėti apie Sutarties nutraukimą prieš 5 dienas, skaičiuojant nuo pirmos dienos po pranešimo įteikimo kitai Šaliai. Įspėjimo termino pabaiga neturi įtakos Bendrovės teisei užblokuoti Paskyrą arba paslėpti Terapeuto profilį.   
  6. Bendrovė gali nutraukti Sutartį, panaikinti Paskyrą ir taip nutraukti Paslaugų teikimą Terapeutui, jei Terapeutas pažeidžia Sutartyje arba Taisyklėse ir sąlygose nustatytą įsipareigojimą. Be to, Bendrovė gali nutraukti Sutartį, jei Klientas pakartotinai praneša apie Terapeutą ar jo profilį dėl Sąlygų pažeidimo arba jei Klientas pakartotinai ir pagrįstai skundžiasi dėl Terapeuto. Šalys negali nutraukti Sutarties dėl paslaugų ar mokėjimų, kuriuos jos jau suteikė viena kitai. 
  7. Terapeutas gali nutraukti Sutartį, jei Bendrovė ilgiau nei 60 dienų vėluoja sumokėti bet kokią Terapeutui mokėtiną sumą.
  8. Terapeutui pažeidus Sutartį, Bendrovė gali vienašališkai įskaityti visus reikalavimus Terapeutui ir išskaičiuoti tokių reikalavimų sumą iš Terapeutui pagal Sutartį valdomų lėšų.

11. Kokias kitas teises ir pareigas turi terapeutas? Ir kas atsitinka, jei jis pažeidžia savo pareigas?

11.1 Terapeutas turi teisę atsisakyti priimti klientą, jei mano, kad jis negali geriausiai padėti klientui. Tokiu atveju Terapeutas informuoja Bendrovę ir Klientą ir pasiūlo Klientui tinkamą sprendimą – nukreipia pas kitą Terapeutą, kuris teikia paslaugas Platformoje, arba į kitą tinkamą organizaciją.

11.2 Terapeutas taip pat įsipareigoja:

a) teikti sesijas ir jų konsultavimo paslaugas tik asmeniškai, tinkamu ekspertiniu ir profesiniu lygiu ir laikantis visų galiojančių įstatymų, taisyklių, Kodekso bei moralės ir etikos normų;

b) dalyvauti bent viename Operatoriaus organizuojamame internetiniame seminare per metus (apie tokio seminaro datas reguliariai skelbs Operatorius) ir dalyvauti viename supervizijos susitikime su Operatoriumi (Operatorius informuoja Terapeutą iš anksto; toks susitikimas gali būti rengiamas reguliariai kiekvieną metų ketvirtį arba, esant poreikiui, dažniau);

c) savo lėšomis pasirūpinti visa technine įranga, reikalinga tinkamam ir nepertraukiamam sesijų vykdymui, įskaitant interneto prieigą;

d) laikytis visų teisinių nuostatų, taikomų teikiant Konsultacijas ir vykdant savo veiklą;

e) laiku mokėti mokesčius ir laikytis visų įsipareigojimų, kylančių iš mokesčių, apskaitos ir kitų teisės aktų, ypač laiku ir teisingai pateikti mokesčių deklaracijas; Operatorius informuoja Terapeutą, kad Terapeutas gali būti įpareigotas sumokėti PVM atvirkštinio apmokestinimo būdu pagal galiojančius teisės aktus;

f) Gauti VIES kodą ir nusiųsti jį Operatoriui, taip pat informuoti Operatorių apie Terapeuto PVM mokėtojo statusą (mokėtojas / nemokėtojas) ir nedelsiant pranešti Operatoriui apie pasikeitimus;

g) įvykdyti pareigą pranešti, jei Terapeutas įtaria, kad padarytas nusikaltimas arba jis gali būti padarytas, jei pagal baudžiamąją teisę tokiam nusikaltimui taikoma tokia pranešimo pareiga;

h) Jei Klientui gresia pavojus, imtis atitinkamų priemonių ir veiksmų tam pavojui išvengti ir informuoti atitinkamas valdžios institucijas arba Kliento kontaktą skubios pagalbos atveju, visa tai laikantis teisinių nuostatų;

i) nuolat atnaujinti ir tikslinti savo duomenis (ypač sąskaitų duomenis), o pasikeitus duomenims, nedelsdami pranešti apie tai Bendrovei arba atnaujinti pasikeitusius duomenis savo Paskyroje. Jei Terapeutas nesilaiko šio įsipareigojimo, jis atsako už visus Bendrovės patirtus nuostolius;

j) Naudodamiesi Platforma ir teikdami Konsultavimo paslaugas laikykitės šių Sąlygų, Elgesio kodekso ir kitų teisinių nuostatų, taikomų Konsultavimo paslaugų teikimui;

k) atskleisti tik išsamią ir teisingą informaciją apie save ir Konsultaciją, įskaitant Sesijos datas;

l) Vykdydami savo veiklą pagal Sutartį ar atlikdami bet kokius kitus veiksmus, bendraudami ar išreikšdami savo nuomonę asmeniniame gyvenime, jei įmanoma susieti Terapeutą su Platforma ar Operatoriumi, elgtis taip, kad nepakenktų Bendrovei ir elgtųsi pagal savo galimybes bei laikydamiesi geros moralės principų;

m) Neįrašinėti vaizdo kameromis ar kitaip nefiksuoti sesijų eigos ir jų turinio, išskyrus terapinius užrašus, padarytus taip, kad būtų užtikrintas jų privatumas, išskyrus atvejus, kai Šalys susitaria kitaip, ir išlaikyti bet kokios su Klientais ar sesijomis susijusios informacijos konfidencialumą.

n) Saugoti Bendrovei priklausančias intelektinės nuosavybės teises, taip pat trečiųjų šalių, kurioms Sutarties vykdymas gali turėti įtakos, teises;

o) jokiais būdais neskatinti Kliento sudaryti Konsultavimo paslaugų teikimo sutartį ar panašią sutartį dėl Konsultavimo paslaugų teikimo tiesiogiai su Terapeutu.

p) Nesiūlyti savo internetinių paslaugų kitose konkuruojančiose platformose palankesnėmis sąlygomis (t. y. mažesne kaina ar kitomis palankesnėmis sąlygomis) nei Konsultavimo paslaugos Platformoje. Leistina paklaida yra 5 EUR skirtumas tarp konkretaus tipo seansų, įskaitant pirmąjį seansą, kainos.

11.3 Jei Terapeutas tyčia ar netyčia pažeidžia savo įsipareigojimus pagal šias Taisykles ir sąlygas, Elgesio kodekse nustatytas taisykles arba galiojančius įstatymus ir kitus teisės aktus ne tik Bendrovės, bet ir Klientų atžvilgiu, Terapeutas atsako Bendrovei už visą padarytą žalą ir privalo atlyginti Bendrovei visas Bendrovės išlaidas, kurias ji patyrė šalindama pažeidimą, atsiradusį dėl pažeidžiančio Terapeuto elgesio.

11.4 Bendrovė gali tinkamai stebėti, kaip laikomasi galiojančių teisės aktų (įskaitant duomenų apsaugos teisės aktus, ypač 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo) ir Sutarties vykdymo, įskaitant Konsultacijų teikimą, be kita ko, gaudama grįžtamąjį ryšį iš Klientų. Terapeutas įsipareigoja teikti reikiamą bendradarbiavimą ir pagalbą atliekant peržiūrą pagal ankstesnį sakinį.

11.5 Prievolės pažeidimo atveju:

a) Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.2 str. 11.2 dalies a, k, l, p punktais, už kiekvieną tokį pažeidimą Terapeutas moka Bendrovei EUR CZK dydžio sutartinę baudą;

b) Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.2 str. 11.2 punkto o papunktį Terapeutas privalo sumokėti Bendrovei 500 EUR sutartinę baudą už kiekvieną tokį pažeidimo atvejį.

c) Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.2 str. 11.2 straipsnio m punktą ir 11.2 straipsnio 1 dalį. 12.1 punktą Terapeutas už kiekvieną tokį pažeidimą Bendrovei sumoka 2000 EUR sutartinę baudą.

Sutartinė bauda turi būti sumokėta per 14 dienų nuo tada, kai Terapeutas gauna raštišką raginimą ją sumokėti. Sutartinės baudos sumokėjimas nepanaikina Bendrovės teisės reikalauti atlyginti visus nuostolius.

12. Ką daryti, jei kas nors neveikia platformoje?

  1. Jei Terapeutui reikia susisiekti su Bendrove dėl paslaugų palaikymo, pvz., pranešti apie klaidą, užduoti klausimą ar pateikti užklausą, jis gali kreiptis į Bendrovę adresu pagalba@hedepy.lt.

13. Kaip saugome konfidencialią informaciją ir Klientų asmens duomenis?

Konfidenciali informacija

  1. Sutartis ir su ja susijusi informacija bei dokumentai, įskaitant informaciją apie Klientus, Konsultacijas ir Sesijas, taip pat bet kokią informaciją, medžiagą ar dokumentus, kuriais Operatorius dalijasi su Terapeutu per internetinius seminarus, kursus ar kuriais dalijasi bet kokiu kitu būdu, yra konfidencialūs, nors tai nėra aiškiai pažymėta, ir Šalys be kitos Šalies sutikimo neatskleidžia tokios informacijos jokia forma trečiosioms šalims, išskyrus atvejus, kai tokios informacijos atskleidimo reikalauja įstatymai arba kompetentingos institucijos pagal galiojančius teisės aktus, arba kai tokia informacija jau yra viešai prieinama. 
  2. Pirmiau nurodytas įsipareigojimas nepažeidžia Šalių teisės atskleisti su Sutartimi susijusią informaciją ir bet kokią kitą su ja susijusią informaciją bei dokumentus savo profesionaliems konsultantams, savo darbuotojams ar kitiems rangovams, jei tokie asmenys prisiima konfidencialumo įsipareigojimą bent tokiu pat mastu, kaip ir pagal šias Sąlygas. Be to, konfidencialumo įsipareigojimo pažeidimu nelaikoma, jei informacija atskleidžiama gavus kitos Šalies sutikimą arba jei atskleidimas kyla iš šių Sąlygų, arba jei Terapeutas turi pareigą pranešti pagal taikomus teisės aktus (ypač pagal Baudžiamąjį kodeksą). 
  3. Įsipareigojimas laikyti pirmiau nurodytą informaciją konfidencialia išlieka ir pasibaigus Sutarčiai.

Klientų asmens duomenys

  1. Terapeutas privalo tvarkyti Klientų asmens duomenis laikydamasis galiojančių teisės aktų, todėl, siekiant išvengti abejonių, Šalys patvirtina, kad jos yra atskiri duomenų valdytojai ir kad tarp jų nėra duomenų tvarkymo santykių. 
  2. Terapeutas taip pat įsipareigoja informuoti Klientus apie tai, kokius asmens duomenis jis tvarko, ir vykdyti informavimo pareigą Klientams pagal asmens duomenų apsaugą reglamentuojančius teisės aktus. 
  3. Klientų, kaip duomenų subjektų, prašymus asmens duomenų apsaugos srityje tvarkys Bendrovė, o Terapeutas įsipareigoja (i) informuoti Bendrovę apie Kliento prašymo gavimą per 72 valandas nuo jo gavimo; (ii) suteikti Bendrovei visą pagalbą, kad ji laiku parengtų išsamų atsakymą Klientui; (iii) suteikti bet kokią ir visą pagalbą įgyvendinant teisę perduoti duomenis, jei taikoma, užtikrinant perduodamų duomenų apsaugą ir užtikrinant, kad jie nebūtų atskleisti trečiosioms šalims, įskaitant Bendrovę, įgyvendinant šią teisę. 
  4. Terapeutas įsipareigoja informuoti Bendrovę apie (i) bet kokį Kliento asmens duomenų nutekėjimą; (ii) Kliento, kaip duomenų subjekto, skundą, gautą per Duomenų apsaugos instituciją ir (arba) bet kurią kitą priežiūros instituciją, kuris gali turėti įtakos asmens duomenų tvarkymo profesionalumui ir (arba) kompetencijai; (iii) bet kokį Duomenų apsaugos institucijos pranešimą apie pradėtą patikrinimą ir (arba) asmens duomenų tvarkymo teisingumo patikrinimą – visa tai per 48 valandas nuo sužinojimo.

14. O kaip dėl bendrovės ir terapeuto intelektinės nuosavybės?

  1. Bendrovė yra išimtinė ir neribota visų turtinių ir, kiek tai leidžia įstatymas, asmeninių teisių į Platformą, kaip į autorių teisių saugomą kūrinį, kaip apibrėžta Autorių teisių įstatyme Nr. 121/2000 Rink., Autorių teisių įstatyme su pakeitimais (toliau – Autorių teisių įstatymas), vykdytoja. 
  2. Sudarydama Sutartį, Bendrovė suteikia Terapeutui ribotą teisę naudotis Platforma tiek, kiek Terapeutui suteikiama funkcijų, kuriomis jis gali naudotis Paskyroje („Licencija“). Licencija pagal šią Sutartį yra neišimtinė. Licencija suteikiama Sutarties galiojimo laikotarpiui. Licencija neribojama teritorijos atžvilgiu. Pagal Licenciją Terapeutas neturi teisės be Bendrovės sutikimo suteikti bet kurios Licenciją sudarančių teisių dalies (suteikti sublicenciją) trečiajai šaliai arba perleisti Licenciją trečiajai šaliai. Mokestis už Licencijos suteikimą yra Įkainio dalis. 
  3. Visos Bendrovės teisės (tiek nuosavybės, tiek asmeninės, kai tai leidžiama pagal įstatymus) į Platformą priklauso Bendrovei.  
  4. Terapeutas suteikia Bendrovei neišimtinę licenciją neribotai naudoti kūrinius, t. y. visų pirma pavadinimus, logotipus, šūkius, grafikos elementus ir nuotraukas, kurie yra Terapeuto platformoje paskelbto turinio dalis. Šis leidimas suteikiamas neribojant teritorijos ir laiko bei neatlygintinai.  
  5. Šalys savo interneto svetainėse gali nurodyti kitą Šalį kaip nuorodą. Jei šiuo tikslu jos perduoda viena kitai logotipus ar kitus kūrinius, jos turi teisę juos naudoti tam, kad pridėtų prie nuorodos, pagal tos Šalies nurodymus arba pagal įprastą jų naudojimą nuorodos tikslui pasiekti. Terapeutui draudžiama perimti ar skelbti iš Klientų gautas rekomendacijas be Bendrovės sutikimo.   
  6. Bendrovė gali naudoti informaciją apie Konsultavimo paslaugas ir Terapeutą, įskaitant Terapeuto vardą ir pavardę bei Terapeuto specializaciją, tiek neprisijungusi prie interneto, tiek internete, įskaitant el. pašto rinkodarą ir (arba) PPC reklamą ir panašaus pobūdžio reklamą internete, reklamuodama savo Paslaugas ir Platformą. Būdas, kuriuo Paslaugos, Platforma ir Terapeutas reklamuojami Platformoje ir kitose interneto svetainėse, priklauso nuo Bendrovės nuožiūros.
  7. Bendrovė informuoja Terapeutą, kad Sutarties galiojimo laikotarpiu Platformoje paskelbtų duomenų ir turinio Bendrovė nesaugo pasibaigus Sutarčiai.

15. Kam tenka kokia atsakomybė?

  1. Bendrovė neprisiima jokios atsakomybės už tinkamą sesijų ir konsultacijų paslaugų teikimą Klientui. Terapeutas yra visiškai atsakingas už bet kokią žalą, padarytą dėl bet kokio patarimo ar informacijos, suteiktos Sesijų ir konsultacijų paslaugų metu arba dėl jų teikimo.  
  2. Bendrovė neatsako už bet kokią žalą, padarytą dėl netinkamo Platformos, Paskyros ar Terapeuto profilio naudojimo dėl bet kokių priežasčių (įskaitant, bet neapsiribojant, force majeure, trečiosios šalies ar Terapeuto veiksmus, elektros energijos ar ryšio sutrikimus). Bendrovė negali būti laikoma atsakinga už bet kokią žalą (įskaitant negautą pelną), atsiradusią dėl naudojimosi Platforma, Paskyra ar Terapeuto profiliu arba dėl bet kokio jų prieinamumo apribojimo ar nutraukimo, taip pat Bendrovė neatsako už bet kokį Paslaugų teikimo nutraukimą, jei tai įvyko dėl trečiųjų šalių ar force majeure aplinkybių (pvz, kibernetinė ataka, ilgalaikis elektros energijos ar telekomunikacijų sutrikimas, netinkamas paslaugų įmonių aptarnavimas) arba dėl Terapeuto kaltės (pavyzdžiui, dėl netinkamo Platformos, Paskyros ar Terapeuto profilio tvarkymo, interneto ryšio nesuteikimo, įrangos gedimo, aparatinės įrangos defekto, trečiųjų šalių funkcijų ir technologijų ir pan. ) arba dėl to, kad nutraukiamas Platformos, Paskyros ar Terapeuto profilio veikimas. Šiais atvejais Terapeutas atsisako teisės į žalos atlyginimą.  
  3. Kita vertus, Bendrovė yra atsakinga Terapeutui už žalą, atsiradusią dėl šiurkštaus ar tyčinio Sutarties pažeidimo, tačiau tik iki jau gauto Mokesčio už suteiktas Paslaugas dydžio. Negautos pajamos bet kuriuo atveju nekompensuojamos.   
  4. Terapeutas yra atsakingas už sesijų suteikimą ir, jei negali tinkamai suteikti Klientui konsultacijos sutartą sesijos dieną, jis atsako už pasekmes. Operatorius rekomenduoja Terapeutui pasirūpinti civilinės atsakomybės ir profesinės etikos draudimu.

16. Pranešimas ir veikimo mechanizmai

  1. Jei Terapeutas mano, kad tam tikras Platformoje paskelbtas turinys yra neteisėtas, jis gali apie tai pranešti el. paštu. Tam galima naudoti formą, pridėtą prie Taisyklių ir sąlygų 4 priede. Gavusi tokį pranešimą, Bendrovė elektroniniu paštu patvirtina Terapeutui pranešimo gavimą. Bendrovė taip pat nepagrįstai nedelsdama praneša Terapeutui apie savo sprendimą dėl informacijos, su kuria susijęs pranešimas, ir pateikia Terapeutui informaciją apie galimybes prieštarauti tokiam sprendimui.
  2. Jei Terapeutas praleidžia arba nepateikia tam tikros informacijos, kaip reikalaujama formoje (4 priedas), jis atsižvelgia į tai, kad jo pranešimas gali būti nenagrinėjamas dėl to, kad Bendrovė nepateikė reikiamos informacijos.
  3. Bendrovė visus pranešimus, kuriuose pateikiama būtina informacija, tvarkys laiku, kruopščiai, ne savavališkai ir objektyviai. Tokiam tvarkymui Bendrovė nenaudoja jokių automatizuotų ir sprendimus priimančių priemonių.

17. Galutinės nuostatos

  1. Terapeutas pripažįsta, kad Bendrovė tvarko jo asmens duomenis Paslaugų teikimo tikslu, vadovaudamasi asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais, visų pirma, bet ne tik, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (BDAR), Įstatymu Nr. 110/2019 Sb, dėl asmens duomenų tvarkymo, su pakeitimais, ir visi teisminiai ar administraciniai teisės aktų, susijusių su asmens duomenų tvarkymu ir apsauga, išaiškinimai, visos Duomenų apsaugos tarnybos išleistos gairės, elgesio kodeksai ar patvirtinti sertifikavimo mechanizmai. Išsami informacija apie Terapeutų asmens duomenų tvarkymą pateikiama Platformoje paskelbtoje Asmens duomenų tvarkymo politikoje. 
  2. Jei Terapeutui reikia prieigos prie duomenų, kuriuos jis arba Klientai pateikė Bendrovei, jis gali paprašyti Bendrovės pasidalyti šia informacija su juo. Jei Bendrovei to nedraudžia jokios teisinės ar sutartinės kliūtys, ji atskleis šią informaciją Terapeutui.
  3. Bendrovė gali vienašališkai iš dalies pakeisti šias Sąlygas, apie pakeitimus pranešdama Terapeutui el. paštu ne vėliau kaip prieš 15 dienų. Jei Terapeutas nesutinka su pakeitimu, jis apie tai elektroniniu paštu praneša Bendrovei ir turi teisę nutraukti Sutartį nuo Sąlygų pakeitimo dienos. Jei Terapeutas nepareiškia savo nesutikimo, laikoma, kad jis sutiko su Sąlygų pakeitimu. 
  4. Bet kokie su Paslaugomis ar Sutartimi susiję ginčai sprendžiami tik pagal Čekijos teisę ir sprendžiami Čekijos Respublikos teismuose pagal Bendrovės registruotą buveinę. 
  5. Jei kuri nors Taisyklių ir sąlygų nuostata pripažįstama negaliojančia ar neveiksminga, kitos Sutarties ir Taisyklių ir sąlygų nuostatos lieka galiojančios ir veiksmingos, jei jas galima atskirti. Negaliojanti ar neveiksminga Sąlygų nuostata pakeičiama nuostata, kurios prasmė yra kuo artimesnė negaliojančiai ar neveiksmingai nuostatai. 
  6. Bendrovė gali perleisti teises ir pareigas pagal Sutartį trečiajai šaliai, su kuo terapeutas sutinka. 
  7. Apsikeitimas elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis žinutėmis bus laikomas rašytine forma, nebent šiose Sąlygose ar Sutartyje būtų susitarta kitaip. 
  8. Siekiant išvengti abejonių, Šalys aiškiai pripažįsta, kad jos yra verslininkai, vykdantys Sutartį savo verslo tikslais. 
  9. Šalys prisiima aplinkybių pasikeitimo riziką, kaip apibrėžta Civilinio kodekso 1765 straipsnio 2 dalyje. 
  10. Šalys netaiko Civilinio kodekso 557 straipsnio nuostatų, kurios reiškia, kad žodžio ar termino reikšmė negali būti taikoma pirmojo jį pavartojusio asmens nenaudai.

Praha, data 17.02.2024

Sąlygų 1 priedas

KONSULTACIJOS TIPAI

Individuali A (50 minučių)

Individuali B (50 minučių)

Individuali C (50 minučių)

Poros (90 minučių)

Sąlygų 2 priedas

KONSULTACIJŲ KAINORAŠTIS

Individuali A (50 min.) 
Kliento kaina39 EUR
Uždarbis po 1-osios užbaigtos sesijos12 EUR
Uždarbis po 2-osios baigtos sesijos20 EUR
Uždarbis po 3-osios baigtos sesijos25 EUR
Individualus B (50 min.) 
Kliento kaina49 EUR
Uždarbis po 1-osios užbaigtos sesijos15 EUR
Uždarbis po 2-osios baigtos sesijos25 EUR
Uždarbis po 3-osios baigtos sesijos32 EUR
Individualus C (50 min.) 
Kliento kaina65 EUR
Uždarbis po 1-osios užbaigtos sesijos20 EUR
Uždarbis po 2-osios baigtos sesijos33 EUR
Uždarbis po 3-osios baigtos sesijos42 EUR
Poros (90 min.) 
Kliento kaina69 EUR
Uždarbis po 1-osios užbaigtos sesijos21 EUR
Uždarbis po 2-osios baigtos sesijos35 EUR
Uždarbis po 3-osios baigtos sesijos45 EUR

Sąlygų 3 priedas

TERAPEUTŲ REIKALAVIMAI

Terapeutų, teikiančių psichoterapijos konsultacijų paslaugas, kriterijai

  • Psichoterapeutai, baigę profesinių organizacijų (LPA, EAP) nustatytus kriterijus atitinkančius mokymus. 
  • Besimokantys psichoterapeutai, kuriuos prižiūri jų mokymus baigęs profesionalus supervizorius arba supervizorius, kuris yra praleidęs ne mažiau kaip 5 sesijas su terapeutais.
  • Psichoterapeutai, kurie yra profesinių organizacijų (LPA, EAP) nariai.

Kriterijai terapeutams, teikiantiems koučingo konsultacijų paslaugas

  • Baigti bent 130 valandų trukmės koučingo mokymai. 
  • Įrodytas tęstinis mokymasis – per pastaruosius trejus metus baigtų mokymosi veiklų sąrašas – sąrašas, sertifikatai – dėmesys asmeniniam trenerio tobulėjimui, profesiniam tobulėjimui, konferencijoms, seminarams, studijoms, mokymo kursams. 
  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas – psichologija, andragogika, pedagogika, socialinis darbas arba +(taip pat) profesinės asociacijos (ICF, EMCC..) akreditacija. 
  • Ne mažiau kaip 250 valandų treniravimo / 5 metai 
  • Baigtas bandomasis trenerio pokalbis su patyrusiu treneriu. 
  • Terapinis mokymas

Terapeutų, teikiančių konsultavimo paslaugas anglų kalba, kriterijai

  • Be minėtų kriterijų, norint tapti „Hedepy“ terapeutu, būtina praeiti priėmimo pokalbį su terapeutu, kuriam anglų kalba yra gimtoji ir kuris gali įvertinti terapeuto kalbos mokėjimą anglų kalbos seansuose.

Kriterijai B kategorijos paslaugas teikiantiems terapeutams

Terapeutų, teikiančių C kategorijos paslaugas, kriterijai

  • Baigtas terapinis mokymas

Privačios praktikos mokestis, ne mažesnis nei C kategorijos mokestis

Sąlygų 4 priedas

PRANEŠIMO IR VEIKSMŲ FORMA

Siunčia (vardas ir pavardė):

Kontaktiniai duomenys (el. paštas):

Paaiškinkite, kodėl manote, kad turinys yra neteisėtas:

Aiškus, jūsų nuomone, neteisėto turinio identifikavimas ir aprašymas (URL adresas ir, jei reikia, papildoma informacija, leidžianti identifikuoti neteisėtą turinį):

Siųsdami šią ataskaitą patvirtinate savo bona fide (nuoširdų) įsitikinimą, kad joje pateikta informacija ir teiginiai yra tikslūs ir išsamūs.


© Hedepy s.r.o.

Jei jūsų psichikos sveikatos būklė kelia grėsmę jums arba aplinkiniams, nedelsdami kreipkitės į skubios pagalbos liniją (tel. 116 123).
Mūsų psichoterapeutai ar Hedepy neatsako už jūsų sveikatos būklę.

VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal