Kaip veikia vaizdo skambučiai? Jei turite techninių problemų, ką daryti?

Kaip veikia vaizdo skambučiai? Jei turite techninių problemų, ką daryti?


Dalytis straipsniu

Tiesiog prisijunkite prie savo paskyros ir spustelėkite mygtuką, kad pradėtumėte vaizdo skambutį - jis vyks tiesiogiai naršyklėje ir net išmaniajame telefone mūsų naujojoje "Hedepy" programėlėje.

Tinka labiausiai paplitusioms naršyklėms

 Chrome FirefoxSafariEdge
💻 Windowssymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svg
💻 MacOSsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg
📱 Androidsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgclose.svg
📱 iOS (iPhone)close.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg

Susiduriate su techninėmis vaizdo skambučio problemomis?

Geriausias ir greičiausias būdas jums padėti - telefonu. Todėl nedvejodami skambinkite mūsų klientų aptarnavimo skyriui telefonu +37065558380.

Galimos interneto naršyklės problemos:

Mikrofono ir kameros naudojimo naršyklėje įjungimas

Prieš pradėdami vaizdo skambutį, turite leisti naudotis mikrofonu ir kamera. Taip atrodo puslapis, kuriame raginama tai padaryti, - tiesiog spustelėkite "leisti" (Allow) šalia leidimų. Jei nematote šio mikrofono ir kameros leidimų lango, pabandykite atnaujinti puslapį.

illustration image

Taip atrodo puslapis, jei nesuteikiate leidimo. Pabandykite dar kartą atnaujinti puslapį ir pasirodys leidimo langas arba galite perskaityti išsamias instrukcijas, kaip įjungti mikrofoną ir kamerą.

illustration image

Jei jau esate prisijungę vaizdo kambaryje ir matote juodą ekraną, patikrinkite kameros leidimus arba patikrinkite, ar fiziškai uždengta kamera.

Nestabilus interneto ryšys

Jei skambutis stringa (sulėtėja vaizdas ar garsas) arba ilgesnis atsako laikas, rekomenduojame išbandyti šiuos veiksmus:

  • Jei naudojate belaidį interneto ryšį (wifi), pabandykite perkelti įrenginį arčiau maršrutizatoriaus (wifi šaltinio).
  • Jei naudojate mobiliuosius duomenis, rekomenduojame pereiti prie "wifi" ryšio.
  • Jei nė vienas iš šių veiksmų nepadeda, susisiekite su terapeutu per savo profilyje esantį pokalbį arba skambinkite pagalbos tarnybai (+37065558380), jie jus sujungs su alternatyvia platforma.

Prieš įeidami į vaizdo įrašų kambarį, interneto ryšio kokybę galite patikrinti interneto ryšio teste - tereikia, kad visi taškai būtų žali. :)

Screenshot 2024-07-01 at 16.56.13.png

Garso sutrikimai

  • Jei naudojate belaides ausines, pabandykite jas atjungti ir (arba) vėl prijungti.
  • Patikrinkite interneto ryšį, nes garsas gali vėluoti dėl prastesnės interneto kokybės.
  • Jei nė vienas iš šių veiksmų nepadeda, susisiekite su savo terapeutu per savo profilyje esantį pokalbį arba skambinkite pagalbos tarnybai (+37065558380), jie jus sujungs su alternatyvia platforma.

Galimos mobiliojo telefono problemos:

Jei jungiatės tiesiogiai mobiliuoju telefonu per savo profilyje esančią nuorodą, įsitikinkite, kad nuoroda atsidaro palaikomose naršyklėse ("Firefox", "Google Chrome", "Safari"). Dažnai nuoroda atsidaro nepalaikomoje el. pašto naršyklėje. Kaip atrodo pašto naršyklė, galite pamatyti toliau pateiktame paveikslėlyje (kairysis paveikslėlis) ir tiesiog spustelėkite tris taškus viršuje dešinėje ir pasirinkite "atidaryti naršyklėje". Dešinėje esančiame paveikslėlyje matote, kaip puslapis teisingai atveriamas interneto naršyklėje.

Prisijungti prie vaizdo skambučio taip pat galite tiesiogiai apsilankę svetainėje hedepy.lt ir prisijungę.

illustration image

Jei reguliariai registruojatės iš mobiliojo telefono, rekomenduojame atsisiųsti mobiliąją programėlę "Hedepy" (ją galima rasti Apple i Google store), kad nekiltų problemų įjungiant mikrofoną ir kamerą. 🙂

Galvojate apie terapiją?

Tikrai verta pabandyti

© Hedepy s.r.o.

Jei jūsų psichikos sveikatos būklė kelia grėsmę jums arba aplinkiniams, nedelsdami kreipkitės į skubios pagalbos liniją (tel. 116 123).
Mūsų psichoterapeutai ar Hedepy neatsako už jūsų sveikatos būklę.

VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal